Kalija

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

birgittemarie

Jeg har simpelthen ikke kunnet lokke den frække bamse på vægten i dag, men jeg lover, det nok skal lykkes i morgen! (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ka li ja

jaja det haster ikke mere end det javer;):P

man skal heller ikke altid tvinge bamser, det tror jeg ikke de bryder sig om...

jeg vil lige informere dig om hvor godt vi passer på bamser her hjemme, jeg har min kære kære hund U.G.A. som jeg fik da jeg var 12. han sidder nedepå arthurs gulvtæppe sammen med et par stykker mere. når først kærligheden er faldet på en bamse, så slipper man ikke herfra igen;):D

næst efter mine børn, så ville jeg redde U.G.A. hvis dr gik ild i hytten!! han er også min baby(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

18. juni 2008

birgittemarie

Det lyder som et godt bamsehjem, I har der (L) og der er vi helt på bølgelængde!
Jeg har min gamle sovebamse Borebams, som min mor fik, da hun var 28 af sin mor og som har hængt over mit puslebord, da jeg var lille.
Og så har jeg Bimbi, en gammel elefant, som min far reddede fra at blive smidt på lodsepladsen 8(, da han hjalp nogle venner med at flytte, da jeg var 2 år. Og min hund Buf, som jeg fik, da jeg holdt op med at bruge ble.
De sidder alle sammen oppe på vores soveværelses skab og kigger ned på os, for de er for fine (og gamle og mølædte) til at Nova Maria må sætte sine små, fedtede fingre på dem 8D
Og jeg har faktisk tit ligget og spekuleret på, hvordan jeg skulle redde dem ud af diverse lejligheder, vi har boet i i tilfælde af brand 8D

Og så har jeg fået vejet den genstridige Elvilde og hun vejer sørme kun 270 g. Det koster 70,- dkk. 8( at sende hende som pakke. Jeg kan sende hende som maxibrev for 33,- dkk., men det er selvfølgelig ikke så sikkert, hvis vi vil være helt 100% sikre på, at hun ikke bliver væk 8(
Men det er helt op til dig. Hvis hun bliver væk, får du dine penge tilbage af mig, for så vil alles hjerter alligevel bløde 8((L)

En anden ting er: Hvis jeg skal sende hende og du så finder ud af, at hun ikke er helt, som I ville have hende, så tager du hende bare med tilbage d. 13. Det er jo svært at vurdere en bamse, før man har haft den i sine arme (L)

Knus fra Birgitte - Og hov! Hvad står UGA for? Eller hedder den bare Uga?

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

her er UGA
ja det står ikke for noget, der stod bare de bogstaver på hans hat da jeg fik ham, så han kom til at hedde uga!!
verdens bedste hund(L)

mht elvilde, så får jeg/vi hende bare når vi kommer op til dig d. 13.:D
vi kan godt vente, og vil i hvert fald ikke ha der sker hende noget i transporten!!!8(8(

det er for vildt du har din mors bamse fra da hun var lille. arthur har fået en af min farmor, som min far havde da han var lille. skægt de holder endnu, men sikke en form!!
jeg har også en jeg fik af min oldefar da jeg var lille, den hedder noget så originalt som; oldefar!!!8D

knus fra hende der ikke kan stille en sæk bamser på loftet, uden at lave MANGE lufthuller til dem!!!(L)(L)(L)

Anmeld

18. juni 2008

birgittemarie

Nåååååååååååååååååååårh!! (L)(L)(L)(L)(L)(L)

Hvor er han sød, ham UGA! Fedt, Arthur har fået din fars bamse 8D De er bare så fint lavet, de gamle bamser, uanset om de er hjemmelavede eller købte. Håndsyet kram!
Min far har også et par bamser, der hedder Robert og Bebben, som min farmor syede og hæklede til ham, da han var lille. De bor i en cigarkasse i hans skab og jeg har aldrig måttet få dem, men det er nok også godt det samme, for de lugter stadig af min farmor den dag i dag og det havde de nok ikke gjort, hvis jeg havde fået lov at elske dem rigtig, rigtig meget (L)
Min mors bamse er desværre ikke fra hun var lille, men den var alligevel den første bamse, hun fik. Hun var 28 ;) Anyways er det en gammel elskelig herre (L)
Hvor er det sødt, at du laver lufthuller mellem dem i poserne (L)(L)
Jeg har aldrig turdet lægge gutterne i poser, så de sidder rundt omkring på hylder og i kasser. En del dog inde hos min mor 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.