Det lyder som et godt bamsehjem, I har der (L) og der er vi helt på bølgelængde!
Jeg har min gamle sovebamse Borebams, som min mor fik, da hun var 28 af sin mor og som har hængt over mit puslebord, da jeg var lille.
Og så har jeg Bimbi, en gammel elefant, som min far reddede fra at blive smidt på lodsepladsen 8(, da han hjalp nogle venner med at flytte, da jeg var 2 år. Og min hund Buf, som jeg fik, da jeg holdt op med at bruge ble.
De sidder alle sammen oppe på vores soveværelses skab og kigger ned på os, for de er for fine (og gamle og mølædte) til at Nova Maria må sætte sine små, fedtede fingre på dem 8D
Og jeg har faktisk tit ligget og spekuleret på, hvordan jeg skulle redde dem ud af diverse lejligheder, vi har boet i i tilfælde af brand 8D
Og så har jeg fået vejet den genstridige Elvilde og hun vejer sørme kun 270 g. Det koster 70,- dkk. 8( at sende hende som pakke. Jeg kan sende hende som maxibrev for 33,- dkk., men det er selvfølgelig ikke så sikkert, hvis vi vil være helt 100% sikre på, at hun ikke bliver væk 8(
Men det er helt op til dig. Hvis hun bliver væk, får du dine penge tilbage af mig, for så vil alles hjerter alligevel bløde 8((L)
En anden ting er: Hvis jeg skal sende hende og du så finder ud af, at hun ikke er helt, som I ville have hende, så tager du hende bare med tilbage d. 13. Det er jo svært at vurdere en bamse, før man har haft den i sine arme (L)
Knus fra Birgitte - Og hov! Hvad står UGA for? Eller hedder den bare Uga?
Anmeld