Uge 37 ! yeah !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Risen

Kirle skriver:

Ej vi havde faktisk god grineren over det, for det var bare slemt og kunne ikke gøre noget ved det Det var en meget bitter komisk tid

Hehe, det er også det eneste rigtige.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Risen

lollandpigen skriver:

Ja man synes tiden går langsomt men alligevel er det pludselig en uge mere man er henne..... Jeg er i uge 33 + 3 idag så det går den rigtige vej....

Jeg glæder mig til at høre om prinsessens vej ud og se billeder når du kommer så langt. Det kan jo være hver dag det skal være nu....

Ja det er jo det.. inden man har set sig om er man lige en uge længere henne.. 

Du kan glæde dig, her kommer total billedspam når lillepigen er født !

Anmeld

5. juni 2010

Risen

mayapigen skriver:

Godt spørgsmål, jeg sætter altså også lige et billede ind af min mave, så i kan vurdere om den er sunket. For jeg kan ikke se forskel Men flot mave du har, den bærer du virkelig flot! Det ser ud til du kun har taget på, på din mave?

Ja gør du da det .. Det er lidt sjovt at se hvad andre siger.. Men din må da næsten være helt sunket nu ? uge 39 ik??.. 

Hvor er det sødt sagt , meen nej desværre.. de har sat sig overalt.. Har været en meget spinkel pige førhen og nu er jeg altså blevet monster stor i forhold til før.. .. dumme kilo.. 

Anmeld

5. juni 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Ja gør du da det .. Det er lidt sjovt at se hvad andre siger.. Men din må da næsten være helt sunket nu ? uge 39 ik??.. 

Hvor er det sødt sagt , meen nej desværre.. de har sat sig overalt.. Har været en meget spinkel pige førhen og nu er jeg altså blevet monster stor i forhold til før.. .. dumme kilo.. 

Nej synes faktisk ikke der er forskel, jeg ser den selvfølgelig også hver dag.. Men kan altså ikke se den er sunket

Synes du ikke det kan være varmt og lidt hårdt i den varme? Puha da 

Ja jeg var også selv spinkel før graviditeten, og jeg savner mine 55 kg. der nu er lavet om til 73

Anmeld

5. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Ihh det håber vi i hvert fald hun gør..

Hun skal da ikke gå glip af det lækre sommervejr ved at være inde i mavsen.. 

Ih FB og billeder , ja det må jeg huske..  Er sikker helt fortabt i lillepigen, meen må jo prøve at få tid til baby.dk alligevel  

Hov hov - det skal man... Man kan ikke bare forlade os når man har født

Anmeld

5. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Så er vi kommet så langt.. Havde ellers fået fortalt at min milepæl nok kun ville være uge 34... Og at jeg skulle være glad hvis jeg gik over ! .. Super lækkert! Så er der kun 3 uger igen (forhåbentligt) 

Ej hvor er du bare flot  Og hvor er det spændende om du snart føder... sjovt - selvom vi kun er et par dage fra hinanden så har jeg en ide om at du snart føder - men jeg går slet ikke med tanken om, at jeg faktisk også kunne føde når som helst. I mit hoved kommer jeg til at gå til termin - eller lidt over - ligesom sidst.

Svært at sige om maven er sunket - har ikek koden til dit mave album, men så vidt jeg husker synes jeg den ser ud til at sidde sårn nogenlunde hvor den plejer

Anmeld

5. juni 2010

Risen

mayapigen skriver:

Nej synes faktisk ikke der er forskel, jeg ser den selvfølgelig også hver dag.. Men kan altså ikke se den er sunket

Synes du ikke det kan være varmt og lidt hårdt i den varme? Puha da 

Ja jeg var også selv spinkel før graviditeten, og jeg savner mine 55 kg. der nu er lavet om til 73

Nej det jo svært når man kigger på den hver dag.. Var også lige et smut forbi min mor idag og hun var ved at falde ned af stolen på grund af den øgede størrelse.. Synes slet ikke selv jeg er vokset, men det var hun meget uenig i.. 

Joh den varme er bare hård.. Holder mig indedøre..  .. 

Jaa vi må ud og jogge med barnevognen når vi får vores små pus.. 

Anmeld

5. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ej hvor er du bare flot  Og hvor er det spændende om du snart føder... sjovt - selvom vi kun er et par dage fra hinanden så har jeg en ide om at du snart føder - men jeg går slet ikke med tanken om, at jeg faktisk også kunne føde når som helst. I mit hoved kommer jeg til at gå til termin - eller lidt over - ligesom sidst.

Svært at sige om maven er sunket - har ikek koden til dit mave album, men så vidt jeg husker synes jeg den ser ud til at sidde sårn nogenlunde hvor den plejer

Tak søde ! 

Ja det er super spændende.. Holder også HELE tiden øje med små tegn.. Igår aftes havde jeg heelt vildt mange plukkeveer og skyndte  mig at skrive til kæresten er det måske var optakt osv, men efter en langt bad gik det i sig selv igen.. så det er ret svært at sige.. Men håber da din teori om jeg føder snart holder stik.. og at du også føder inden ikke alt for længe.. !  

Anmeld

5. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Tak søde ! 

Ja det er super spændende.. Holder også HELE tiden øje med små tegn.. Igår aftes havde jeg heelt vildt mange plukkeveer og skyndte  mig at skrive til kæresten er det måske var optakt osv, men efter en langt bad gik det i sig selv igen.. så det er ret svært at sige.. Men håber da din teori om jeg føder snart holder stik.. og at du også føder inden ikke alt for længe.. !  

Selvom jeg har været igennem showet en gang før så tror jeg simpelthen det komemr til at komme helt bag på mig når jeg pludselig får veer. Synes jeg har SÅ meget optakt til at der sker noget... men det har jeg haft hver dag i de sidste mange uger. Vilde plukveer der bare BIDER til og de sygeste jag i underlivet hvor jeg hver gang tænker "hmm... sker der mon noget". Så efetrhånden ignorerer jeg bare tegnene - så den dag det virkelig er veer registrerer jeg det squ sikkert ikke  Jeg sku da også ha en jordemoder til at fortælle mig at jeg var 5 cm åben og i aktiv fødsel før jeg troede på det sidst - troede squ bare det var plukveer som jeg havde haft så længe

Men jeg vil nu gerne oddse på at du har født inden der er gået et par uger og jeg komemr til at gå til termin

Anmeld

6. juni 2010

Maria.

Hvor er du smuk! Sys lidt den ligner min her til sidst, så tror den er sunket lidt..

Nu er der ikke langt igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.