Uge 37 ! yeah !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.597 visninger
42 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

Risen

Så er vi kommet så langt.. Havde ellers fået fortalt at min milepæl nok kun ville være uge 34... Og at jeg skulle være glad hvis jeg gik over ! .. Super lækkert! Så er der kun 3 uger igen (forhåbentligt) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Risen

Hov glemte helt at spørge om min mave er sunket? .. Kan  nemlig ikke selv se den store forskel på sunket /ikke sunket maver.. hehe

Anmeld

5. juni 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Så er vi kommet så langt.. Havde ellers fået fortalt at min milepæl nok kun ville være uge 34... Og at jeg skulle være glad hvis jeg gik over ! .. Super lækkert! Så er der kun 3 uger igen (forhåbentligt) 

Super flot mave Hvis du spørger mig, vil jeg sige, den er sunket lidt. - Uden at være sikker på, hvordan det skal se ud  

Og hvor er det bare snyd - Du føder jo lige om lidt altså!!

Anmeld

5. juni 2010

Risen

ct skriver:

Super flot mave Hvis du spørger mig, vil jeg sige, den er sunket lidt. - Uden at være sikker på, hvordan det skal se ud  

Og hvor er det bare snyd - Du føder jo lige om lidt altså!!

Hehe ja det er jo lige det.. Hvordan ser den ud når den er sunket? .. .. 

Ja det er lige om hjørnet.. Så mærkeligt, meen bare vent inde du har set dig om er du lige så langt henne som mig og tænker "SHiit" det er lige om lidt..

Anmeld

5. juni 2010

lollandpigen

Super flot mave.... Bare det var mig der var nået uge 37 men der er lige et par uger endnu....

Kan ikke se forskel på sunke tog ikke sunket dersværre men den ser super flot ud.....

Anmeld

5. juni 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Hehe ja det er jo lige det.. Hvordan ser den ud når den er sunket? .. .. 

Ja det er lige om hjørnet.. Så mærkeligt, meen bare vent inde du har set dig om er du lige så langt henne som mig og tænker "SHiit" det er lige om lidt..

Den sidder i hvert fald længere nede end på dit forrige billede, hvis jeg observerer korrekt

Ja, det er rigtigt. Synes også bare de sidste tre uger er gået enormt hurtigt. Det ér jo bare lige om lidt altså

Anmeld

5. juni 2010

<3

Den er på vej ned. Den kan sagtens komme længere ned. Når maven er helt faldet ned og barnet står fast så kan man se det på hvordan du går og bevæger dig (ligesom med bækkenløsning) - du har tid endnu

Mit bud er min. en uge mere men er ikke prof!!

Anmeld

5. juni 2010

Risen

lollandpigen skriver:

Super flot mave.... Bare det var mig der var nået uge 37 men der er lige et par uger endnu....

Kan ikke se forskel på sunke tog ikke sunket dersværre men den ser super flot ud.....

Tak .. Uh det går jo bare så hurtigt.. Men gud hvor jeg kender den tanke med gid det var mig som var så langt henne.. Suk.. . - tro mig jeg har tænkt på det mange gange hehe  

Hvor langt er du henne?

Anmeld

5. juni 2010

Risen

Kirle skriver:

Den er på vej ned. Den kan sagtens komme længere ned. Når maven er helt faldet ned og barnet står fast så kan man se det på hvordan du går og bevæger dig (ligesom med bækkenløsning) - du har tid endnu

Mit bud er min. en uge mere men er ikke prof!!

Ohh NO! Jeg svor til min kæresten jeg aldrig ville komme til at gå gåsegang, efter et hospitals besøg hvor vi støde ind i flere højgravide kvinder med en liidddt sjov måde at gå på ..  Kan ihvert fald ikke mærke at hovedet står fast, men hun er rykket en del sydpå.. 

Anmeld

5. juni 2010

MM1987

Ihh, er helt tabt - havde heller ikke set dit sidste mave billede...

Men intet nyt - den er stadig SMUK!!

Jeg synes også det ser ud som om den er længere nede nu end for lidt over en uge siden...

Mon ikke Clara kommer snart - det tror jeg...

Hvor bliver det altså vildt, glæder mig allerede til FB og billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.