Pomfritternes rugekasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

lillemunk

Du er bare så flot.... glæd for at læse du stadigvæk holder på dem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Vial

Tak

Anmeld

10. juni 2010

Vial

lillemunk skriver:

Du er bare så flot.... glæd for at læse du stadigvæk holder på dem :-)

Tak

Hvor dejligt at se dig herinde igen. Tænker meget på, hvordan det går med jer alle sammen. Håber, du har oprettet en tråd om det. Vil straks lede efter den i hvert fald..hehe. (Hvis du forstår sådan en lille hentydning..haha).

KNUS fra mig, der er fulde 28 uger på lørdag. Dvs en stor lettelse, da de små så kan klare sig.. Altså har aftalt med dem, at de bliver derinde til i hvert fald næste milepæl som er fulde 34 uger

Anmeld

10. juni 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Tak

Hvor dejligt at se dig herinde igen. Tænker meget på, hvordan det går med jer alle sammen. Håber, du har oprettet en tråd om det. Vil straks lede efter den i hvert fald..hehe. (Hvis du forstår sådan en lille hentydning..haha).

KNUS fra mig, der er fulde 28 uger på lørdag. Dvs en stor lettelse, da de små så kan klare sig.. Altså har aftalt med dem, at de bliver derinde til i hvert fald næste milepæl som er fulde 34 uger

Smiler lyder som en rigtigt god aftale med dem.
De er alt for sarte når de kommer for tidligt... mine er skal jeg hilse og sige.... Men så skønne.
Har lavet en lille opdatering til jer

Anmeld

10. juni 2010

Vial

lillemunk skriver:

Smiler lyder som en rigtigt god aftale med dem.
De er alt for sarte når de kommer for tidligt... mine er skal jeg hilse og sige.... Men så skønne.
Har lavet en lille opdatering til jer

Jubiiiii - Så lige overskriften.

Ja, de er alt for sarte, når de er så små. Det bliver unægtelig en svære start end ellers. Og som om det ikke er hårdt nok med to babyer og kun to arme.

Anmeld

10. juni 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Jubiiiii - Så lige overskriften.

Ja, de er alt for sarte, når de er så små. Det bliver unægtelig en svære start end ellers. Og som om det ikke er hårdt nok med to babyer og kun to arme.

Nemlig... regner med at tingene bliver noget lettere med tiden.
Bliver så rart når vi kan være en familie igen.
SÅ DU KLEMMER BARE SAMMEN TIL UGE 34.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.