Pomfritternes rugekasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

Vial

Så nåede jeg 3. trimester

Er træt som et helt alderdomshjem. Bekymret som kun en mor kan være... men helt ufattelig meget fyldt op af kærlighed til min lille datter og lille søn, som lige skal færdigbages - gerne i minimum 7 uger endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Mette.

KaMa skriver:

Er træt som et helt alderdomshjem. Bekymret som kun en mor kan være... men helt ufattelig meget fyldt op af kærlighed til min lille datter og lille søn, som lige skal færdigbages - gerne i minimum 7 uger endnu

Smuk mave! De skal nok blive derinde hvis du passer på dig selv..

Anmeld

5. juni 2010

Mira0911

Fantastisk flot mave...

Anmeld

5. juni 2010

Risen

Dejlig mave ! Krydser for at dine små basser bliver derinde til de er heeelt færdige bagte ! 

Anmeld

5. juni 2010

MinWilliam

Super flot mave

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Faneme en lækker rugekasse

Anmeld

5. juni 2010

nannanadja

du er en smuk gravid kvinde, du bær maven rigtig flot

Anmeld

5. juni 2010

Vial

Tak for alle de pæne ord. :-) Kigger man godt efter, så er numsen næsten lige så stor som maven, så er glad for at ingen har skrevet at maven er stooor... Griner.Egentlig synes jeg at maven er lidt for lille til to stk. Det bruger jeg meget krudt på at spekulere over. Nok også fordi mine babyer er alt for små nu. Håber de kommer efter snart, så moren kan slappe lidt af - og glæde sig over at hun KUN har taget 3 kilo på i graviditeten.

Anmeld

5. juni 2010

Faith

Smuk mave!

Anmeld

6. juni 2010

Mettemus

KaMa skriver:

Tak for alle de pæne ord. :-) Kigger man godt efter, så er numsen næsten lige så stor som maven, så er glad for at ingen har skrevet at maven er stooor... Griner.Egentlig synes jeg at maven er lidt for lille til to stk. Det bruger jeg meget krudt på at spekulere over. Nok også fordi mine babyer er alt for små nu. Håber de kommer efter snart, så moren kan slappe lidt af - og glæde sig over at hun KUN har taget 3 kilo på i graviditeten.

Så skal maveskindet ikke på så stort arbejde når det skal trække sig sammen igen - synes du er hammer lækker med mave i den helt rigtige størrelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.