Malous vej til denne verden - EKSTREM lang beretning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

dorthemus

Hold da kæft, Zette!! Ja så blegner min Fb da lidt i sammenligning...men hun er jo også en stor baby. Jeg sidder lidt og tænker, at det på en måde er rart, at der er andre end mig der også skammede sig lidt over sig selv under fødslen....jeg skreg også på både kejsersnit og epi, men fik dog ingen af delene.

Stort tillykke med hende, hun er dejlig og du er faneme sej!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

MinWilliam

sikke en omgang du har været igennem..

stort tillykke med hende

Anmeld

5. juni 2010

smokin

Tjuhl skriver:

puha puha puha! jeg sidder lige og vræler lidt her til slut - sikke en tur! men ud kom hun og stort tillykke med hende

Jeg vrælede også lidt da jeg skrev det - og byttede rundt på rækkefølgen. Det var virkelig grænseoverskridende og hårdt.

Anmeld

5. juni 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hold da kæft, Zette!! Ja så blegner min Fb da lidt i sammenligning...men hun er jo også en stor baby. Jeg sidder lidt og tænker, at det på en måde er rart, at der er andre end mig der også skammede sig lidt over sig selv under fødslen....jeg skreg også på både kejsersnit og epi, men fik dog ingen af delene.

Stort tillykke med hende, hun er dejlig og du er faneme sej!!

Jeg havde egentlig besluttet ikke at fortælle det fordi jeg stadig skammer mig. ISÆR fordi jeg havde SKAMGRINT af et afsnit unge mødre hvor de skreg og skreg i fødsel. Anede slet slet ikke hvor hårdt og ondt det kunne gøre! SHIT!

Men så, så jeg at du havde skrevet det! Det er bare en kold klud i ansigtet når det går op for en. Og jeg følte i flere timer, ja faktisk dage efter at jeg var verdens dårligste til at føde! Og tænk at give SÅ LET op.

Men jeg er faktisk glad for at de ikke prøvede at tvinge hende ud vaginalt.

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

hold da helt kæft.. det krævede lige et par tårer at læse den... 

men flot du selv  tog affære  

og tillykke med guldet (jeres guld)

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg havde egentlig besluttet ikke at fortælle det fordi jeg stadig skammer mig. ISÆR fordi jeg havde SKAMGRINT af et afsnit unge mødre hvor de skreg og skreg i fødsel. Anede slet slet ikke hvor hårdt og ondt det kunne gøre! SHIT!

Men så, så jeg at du havde skrevet det! Det er bare en kold klud i ansigtet når det går op for en. Og jeg følte i flere timer, ja faktisk dage efter at jeg var verdens dårligste til at føde! Og tænk at give SÅ LET op.

Men jeg er faktisk glad for at de ikke prøvede at tvinge hende ud vaginalt.

JA gu´ er det pisse hårdt!!! Jeg har bestilt en efterfødselssamtale med min jordmoder fordi jeg har brug for at få sat tingene i det rette perspektiv. Vi har jo ikke noget at skamme os over

Anmeld

5. juni 2010

smokin

dorthemus skriver:

JA gu´ er det pisse hårdt!!! Jeg har bestilt en efterfødselssamtale med min jordmoder fordi jeg har brug for at få sat tingene i det rette perspektiv. Vi har jo ikke noget at skamme os over

Det har jeg også fået og jordemoderen som "tvang" mig i smerter var inde på stuen dagen efter selvom hun havde fri fordi det havde været så psykisk hårdt for mig! Vi skal dog først til samtalen om en måned. Det synes jeg måske er lige lang tid nok at vente.

Anmeld

5. juni 2010

CamillaT89

Hold da op. Hvor er det ærgerligt, det blev sådan en øv-oplevelse med både personalet og derfor også fødslen. Men åh ha.. "Når en dør lukkes, åbnes en ny", og nu har du jo lillepigen. STORT tillykke med hende, og hvor ser hun dejlig ud

Anmeld

5. juni 2010

Koen.

måtte lige have en pakke klenex for at læse den, lyder som om det har været et helved for dig Zette Håber i er ovenpå og nye lille malou!

Anmeld

5. juni 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

måtte lige have en pakke klenex for at læse den, lyder som om det har været et helved for dig Zette Håber i er ovenpå og nye lille malou!

Ihh ja og hvis jeg har glemt at svare på dine smser så er det kun fordi jeg sidder og er opslugt af prinsessen.

Men ja du gad ikke være en flue på min fødevæg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.