HJÆÆÆLP!! Lufthjul eller massive hjul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.692 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

misslea

Hej alle jer tøser derude!!!

Vi skal ud og bestille barnevogn i næste uge med mine forældre!! Vi har bestemt os for en Emmaljunga Big Star Surprime.... MEN MEN MEN.... vi kan simpelthen ikke finde ud af, om vi skal købe den med de massive dæk eller lufthjul!!???

Vores første tanke var klart jufthjul, da vi syntes den fjredrede LANGT bedre!!

Men nu er vi blevet i tvivl!!!

Der er nemlig også forskel på stellet. Til den klassiske Big Star Surprime med lufthjul er det et alm. stel med den klassiske bremse/låse-mekanisme! På Uniq udgaven med massive dæk er det et alu stel!!!

SÅ PLEASE HJÆLP!!!! HVad er jeres erfaringer med hhv. lufthjul og massive dæk - punkterer man ofte med lufthjul??? og hvordan har de forskellige stel opført sig - tænker på rust osv!!!  

Det skal lige siges, at det ikke betyder noget, at uniq modellen fylder en anelse mindre, når den er klappet sammen, for vi har masser af plads i bilen til barnevognen

Håber der er nogle derude, der kan komme med lidt erfaringer og meninger her.... selvom man burde sidde ude i solen og nyde det skønne vejr!!! heheh

MANGE hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har vi lufthjul og jeg er kun punkteret 3 gange på 2 år og 7 mdr., så det synes jeg er ok. Det har været når vi har været hjemme, at jeg har opdaget det.

Jeg ved ikke om det er bedre med massive hjul.

Kh.

Katja

Anmeld

5. juni 2010

misslea

MoarHvidovre skriver:

Her har vi lufthjul og jeg er kun punkteret 3 gange på 2 år og 7 mdr., så det synes jeg er ok. Det har været når vi har været hjemme, at jeg har opdaget det.

Jeg ved ikke om det er bedre med massive hjul.

Kh.

Katja

Er det også en Emmaljunga I har???? For så vidt jeg ved, er der vidst lidt forskel på mærkerne??!!

Men nej... 3 gange er da bestemt til at overleve, når det er fordelt over sådan en lang periode!!

Anmeld

5. juni 2010

4xGreve

vi har været rigtig glade for massive hjul og er bestemt det vi vil vælge igen...

Anmeld

5. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
misslea skriver:

Er det også en Emmaljunga I har???? For så vidt jeg ved, er der vidst lidt forskel på mærkerne??!!

Men nej... 3 gange er da bestemt til at overleve, når det er fordelt over sådan en lang periode!!

Ja, det er også Emmajunga vi har - Supreme - og vi har været rigtig glade for den. Den er nu i brug til lillesøster og vi har ingen problemer haft med den udover de 3 punkteringer

Anmeld

5. juni 2010

misslea

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er også Emmajunga vi har - Supreme - og vi har været rigtig glade for den. Den er nu i brug til lillesøster og vi har ingen problemer haft med den udover de 3 punkteringer

super  ja jeg er jo også ret vild med den vogn....!!!!

Så nu skal vi bare have besluttet os for enten det ene eller andet!!!

Anmeld

5. juni 2010

misslea

WiitrioeN skriver:

vi har været rigtig glade for massive hjul og er bestemt det vi vil vælge igen...

okay....  er det så uniq stellet...??? eller en helt anden barnevogn??? Men hvordan synes du fjedringen er, når der er massive dæk på vognen??? det er måske okay???

Anmeld

5. juni 2010

4xGreve

misslea skriver:

okay....  er det så uniq stellet...??? eller en helt anden barnevogn??? Men hvordan synes du fjedringen er, når der er massive dæk på vognen??? det er måske okay???

Syntes det er okay... det er en trille vi har men har prøvet min søsters er et andet mærke og er også massive og der syntes jeg også det er okay og jeg syntes det er rart ikke at skulle stå og tænke på om den nu punkter...

det akn jo godt ske de ikke punkter særlig tit men når det nu sker og det er sikkert altid på de mest dumme tidspunkter det sker...

Anmeld

5. juni 2010

misslea

WiitrioeN skriver:

Syntes det er okay... det er en trille vi har men har prøvet min søsters er et andet mærke og er også massive og der syntes jeg også det er okay og jeg syntes det er rart ikke at skulle stå og tænke på om den nu punkter...

det akn jo godt ske de ikke punkter særlig tit men når det nu sker og det er sikkert altid på de mest dumme tidspunkter det sker...

okay... 1000 tak for svaret  altid godt med lidt forskellige perspektiver!!!

Anmeld

5. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi har emmaljunga med uniq stellet, og er ovenud tilfreds med den. Den kan godt føles lidt stiv i starten men jeg syntes at det bliver bedre når den har været brugt lidt. Derudover er jeg ekstremt glad for bremsen på den, du behøver ikke at "løfte" vognen for at slå den til og fra. Så helt klart  herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.