Tynd og grøn afføring... hmm lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Dictes mor

spj skriver:

Min datter på 5 uger har også grøn og slimet afføring. Spurgte min læge om det, da vi var til 5 ugers undersøgelse i onsdags. Hun sagde at det var meget normalt for amme børn. Med amme børn er alt næsten tilladt inden for afføring.

Nå det er er jeg glad for at høre, så slapper jeg af og tager den med ro. Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Tullebobs

Majastina skriver:

Nå det er er jeg glad for at høre, så slapper jeg af og tager den med ro. Tak skal du have

Vi går til børnelæge med William på 9 uger pga. endetarmsforsnævring, og jeg spurgte hende om det samme - og hun sagde helt roligt, at det kan afføringen sagtens være hos ammebørn. Jeg fik ingen forklaring på det, men det er altså helt okay

Kh Trine

Anmeld

5. juni 2010

Tulle28

Majastina skriver:

Lille Dicte har de sidste par dage haft en hel del grøn, slimet og meget meget tynd afføring, men før havde hun det sjældnere og helt gult. Hvordan kan det mon være?

Jeg har læst et sted at det kan være pga over produktion hos moderen, men er det rigtigt?

Og hvis det er rigtigt, hvad skal jeg så gøre, for at hun skal få det bedre?

Det kunne godt lyde som overproduktion - prøv at gå ind på www.ammenet.dk, der kan du læse om overproduktion og hvad du kan gøre ved det (blokamning, dvs. at du ammer fra det samme bryst flere gange i træk for at regulere produktionen). Der sidder nogle kloge kvinder der ved alt om amning, som du kan spørge til råds i mor-til-mor forum'et. 

Anmeld

5. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Majastina skriver:

Hun får udelukkende bryst.

Så kan det også være noget du har spist...

Hvis du spiser spinat kommer der rent faktisk grønt tang alla lign ud af de små.

Hvis du har spist lidt krydret mad, masser af løg og andre ting går det jo også videre til mælken.

Anmeld

5. juni 2010

Dictes mor

Mor til Frederic skriver:

Så kan det også være noget du har spist...

Hvis du spiser spinat kommer der rent faktisk grønt tang alla lign ud af de små.

Hvis du har spist lidt krydret mad, masser af løg og andre ting går det jo også videre til mælken.

hey hov, jamen jeg har jo netop spist spinat

Anmeld

5. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Majastina skriver:

hey hov, jamen jeg har jo netop spist spinat

Kan husked jeg også spiste spinat og blev nået overrasket over at det faktisk havde næsten samme form og farve som spinat, da det kom ud i ble'en på frederic...

Anmeld

6. juni 2010

Dictes mor

Mor til Frederic skriver:

Kan husked jeg også spiste spinat og blev nået overrasket over at det faktisk havde næsten samme form og farve som spinat, da det kom ud i ble'en på frederic...

Det er sørme da mærkeligt , at det betyder så meget, hva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.