hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

okay tak for svar... ja jeg ammer også på albertes premisser, men det tager hende nogen gange 2 timer om at spise færdig dog mest 1½ time  

Ja man kan godt føle sig rimelig fikseret i lang tid, så det er bare at have ALT inden for rækkevidde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Mette.

BlyViol skriver:

hold da op.. hvor gammel er hun?? lyder nemt  

sover hun så lige efter de 10 minutters spisning??

Hun er 5 uger Så også meget ny endnu.. Ja, hun spiser også falder hun i søvn på min skulder.

Også nogen gange i løbet af dagen er hun vågen et par timer efter hun har spist, men spiser stadig kun 10 min.. Men mit mælk løber også enormt hurtigt og hun spiser konstant uden pause..

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Hun er 5 uger Så også meget ny endnu.. Ja, hun spiser også falder hun i søvn på min skulder.

Også nogen gange i løbet af dagen er hun vågen et par timer efter hun har spist, men spiser stadig kun 10 min.. Men mit mælk løber også enormt hurtigt og hun spiser konstant uden pause..

ja hold da op det må være dejligt (ikke at jeg klager)...

jeg tænker bare på en dag man skal noget og bettepigen selvfølgelig skal med, så må jeg lige trække mig tilbage i 1½ time det er lidt længe hehe..

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ja man kan godt føle sig rimelig fikseret i lang tid, så det er bare at have ALT inden for rækkevidde

det gør ikke noget herhjemme, men hvis man en dag skal ud til nogen og spise, og det så tager 1½ time - det er lidt længe.. jeg bruger suttebrikker og kan derfor ikke rigtig være diskret, så jeg trækker mig altså, og går ind i et andet rum

Anmeld

5. juni 2010

Mette.

BlyViol skriver:

ja hold da op det må være dejligt (ikke at jeg klager)...

jeg tænker bare på en dag man skal noget og bettepigen selvfølgelig skal med, så må jeg lige trække mig tilbage i 1½ time det er lidt længe hehe..

Det er super dejligt hun er så hurtig Så er det nemt at give hende mad selvom vi ikke lige er hjemme..

Men det der med at være diskret, det synes jeg næsten man lære at være ligeglad med Den anden dag blev hun sulten midt inde på hovedbiblioteket, så der var ikke andet for end at finde frem og få hende givet noget .. 

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Det er super dejligt hun er så hurtig Så er det nemt at give hende mad selvom vi ikke lige er hjemme..

Men det der med at være diskret, det synes jeg næsten man lære at være ligeglad med Den anden dag blev hun sulten midt inde på hovedbiblioteket, så der var ikke andet for end at finde frem og få hende givet noget .. 

hehe, jeg bruger suttebrikker, så det er TOTAL flash af madmaskinerne jeg jeg har prøvet - men kan ikke finde ro når jeg er offentligt, det endte med vi tog hjem. Alberte kunne mærke på mig at jeg var utryg, så hun var pyldret og ville ik ta ved - lige iindtil vi kom hjem  

Jeg jar fået fat i en håndudmalker, det er nu altså smart

Anmeld

5. juni 2010

Mette.

BlyViol skriver:

hehe, jeg bruger suttebrikker, så det er TOTAL flash af madmaskinerne jeg jeg har prøvet - men kan ikke finde ro når jeg er offentligt, det endte med vi tog hjem. Alberte kunne mærke på mig at jeg var utryg, så hun var pyldret og ville ik ta ved - lige iindtil vi kom hjem  

Jeg jar fået fat i en håndudmalker, det er nu altså smart

Nej, det kan også godt være lidt svært, men jeg synes det bliver bedre, jo mere tryg man bliver med hele mor-rollen

Jeg har også anskaffet mig sådan en - den er bare guld værd Jeg fik et glas vin for første gang i går, siden jeg blev gravid - også er det jo bare super smart man kan malke noget ud til at give de små.. Eller når man skal på farten og en flaske er nemmere..

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Nej, det kan også godt være lidt svært, men jeg synes det bliver bedre, jo mere tryg man bliver med hele mor-rollen

Jeg har også anskaffet mig sådan en - den er bare guld værd Jeg fik et glas vin for første gang i går, siden jeg blev gravid - også er det jo bare super smart man kan malke noget ud til at give de små.. Eller når man skal på farten og en flaske er nemmere..

jeg glæder mig også til mit første glas vin eller kolde tuborg

hvis man tager en genstand, skal man så malke alt ud bagefter, eller er alkoholen ude af mælken, når den er ude at blodet?? (altså et par timer efter sidste slurk??

Anmeld

5. juni 2010

Mette.

BlyViol skriver:

jeg glæder mig også til mit første glas vin eller kolde tuborg

hvis man tager en genstand, skal man så malke alt ud bagefter, eller er alkoholen ude af mælken, når den er ude at blodet?? (altså et par timer efter sidste slurk??

Jeg fik afvide af min SP at så længe jeg bare tog et glas vin, behøvede jeg ikke at gøre noget, bare jeg ammede hende også drak det, så der gik et par timer

Jeg malkede dog en flaske ud, ammede hende og drak vinen lige efter og gav hende så flasken som næste måltid så der gik ca. 5 timer fra sidste tår til hun fik fra mig igen Men altså det er ude af mælken når alkoholen er ude af din krop, så man behøver ikke malke ud og smide det ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.