hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Vidunderligeunger

ammer i af gangen??

Alberte vil helst spise 10-15 minutter, slumre lidt, spise igen, slumre lidt og så spise igen - for så at sove 2-6 timer, alt efter hvornår på dagen det er... andre som har en rytme a la det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

dorthemus

Det er det samme her...men ammer også nogle gange 30 min fx efter en lang lur.

Anmeld

4. juni 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Jeg ammer også 30 min.  men det kan stadig pisse mig af, når man så tror de er mætte og de så vågner op på ny og viser tegn på at ville have mere. haha.

Anmeld

4. juni 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

Jeg ammer også 30 min.  men det kan stadig pisse mig af, når man så tror de er mætte og de så vågner op på ny og viser tegn på at ville have mere. haha.

Haha ja...Runa har også en sund appetit, men det ligger vist til familien

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

er det 30 min non stop eller 10 min, og så bøvse osv??

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

hvor længe er dine drenge vågne af gangen? altså pr. måltid?

Anmeld

5. juni 2010

Mette.

BlyViol skriver:

ammer i af gangen??

Alberte vil helst spise 10-15 minutter, slumre lidt, spise igen, slumre lidt og så spise igen - for så at sove 2-6 timer, alt efter hvornår på dagen det er... andre som har en rytme a la det??

Her spiser Emilie 10 min., bøvser af og sover eller er vågen alt efter hvornår på døgnet det er

Hun spiser hver 3. time, med undtagen om natten, hvor hun sover fra midnat til kl. 5, også igen hver 3. time

Anmeld

5. juni 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

er det 30 min non stop eller 10 min, og så bøvse osv??

Tjaa godt spørgsmål....jeg synes hun sutter lidt on/off i 30 min, altså hvor hun falder lidt i søvn indimellem hvorefter der så suttes igen. Det kan godt stå på i 30 min...når hun så slipper kommer op og bøvse og lægges så tilbage igen for at se om hun vil have mere...når hun er rigtig sulten får hun på begge bryster

Jeg ammer på hendes præmisser, altså når og så længe hun ønsker.

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Tjaa godt spørgsmål....jeg synes hun sutter lidt on/off i 30 min, altså hvor hun falder lidt i søvn indimellem hvorefter der så suttes igen. Det kan godt stå på i 30 min...når hun så slipper kommer op og bøvse og lægges så tilbage igen for at se om hun vil have mere...når hun er rigtig sulten får hun på begge bryster

Jeg ammer på hendes præmisser, altså når og så længe hun ønsker.

okay tak for svar... ja jeg ammer også på albertes premisser, men det tager hende nogen gange 2 timer om at spise færdig dog mest 1½ time  

Anmeld

5. juni 2010

Vidunderligeunger

Mette. skriver:

Her spiser Emilie 10 min., bøvser af og sover eller er vågen alt efter hvornår på døgnet det er

Hun spiser hver 3. time, med undtagen om natten, hvor hun sover fra midnat til kl. 5, også igen hver 3. time

hold da op.. hvor gammel er hun?? lyder nemt  

sover hun så lige efter de 10 minutters spisning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.