Jordbær og chokolade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Bare mig..

Maria. skriver:

Det er skrøner! Man kan spise ALT med måde!

Kram Maria - som ammer og spiser ALT hva hun har lyst til!

Okay, godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

ChatH

~~M.Nielsen~~ skriver:

Spiste du enten det ene eller andet da du ammede eller nu hvor du ammer?

Jeg har vildt meget lyst til chokolade, hvilket jeg aldrig har haft før, og nej, jeg er ikke gravid igen..

Og jordbær er min ynglingsspise, men... Må man spise det, eller er det ammestuesnak, at børnene får ondt i maven?

jeg fik også afvide at det var fis i en hornlygte og jeg spiste alt med velbehag og ingen af mine tøser fik dårlig mave eller noget. det er ligesom under graviditeten- min sundhedsplejerske sagde at det jeg spiste under graviditeten lærte mine børn at spise og ville ikke reagerer på det. Jeg må have spist meget for mine børn er ikke kræsne

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

tb skriver:

min jordemoder sagde i går at det er ammestue snak med alle de ting man ikke må spise.. man skulle bare prøve sig frem.. hvis bette fisens mave reagerer på det, skulle man selvfølgelig prøve sig frem

kh tina

Okay, det gør jeg så... Så det da to der har sagt det, som burde have forstand på det

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Chatarina skriver:

jeg fik også afvide at det var fis i en hornlygte og jeg spiste alt med velbehag og ingen af mine tøser fik dårlig mave eller noget. det er ligesom under graviditeten- min sundhedsplejerske sagde at det jeg spiste under graviditeten lærte mine børn at spise og ville ikke reagerer på det. Jeg må have spist meget for mine børn er ikke kræsne

Okay, jeg har godt nok ikke spist jorbær, da jeg jo var gravid her mens det har været vinter, og de gode jordbær først er kommet nu her... Men jeg tager chancen, og har nu fundet nogen jordbær, brombær og solbær frem

Anmeld

4. juni 2010

Dictes mor

Jeg har fået at vide af sundhedsplejersken, at man må spise det man vil, men ikke overdrive, det er klart, hvis man spiser for meget chokolade eller for mange jordbær, så får både du og baby ondt i maven. Hun sagde, at det man selv vil få ondt i maven, får baby også, og spiser man f.eks. kål eller mange løg, så får man luft i maven, og det gør baby også

Jeg har fundet ud af, at Dicte ikke kan tåle karry, så får hun dårlig mave. Men ellers kan jeg spise alt. Nå nej ikke chili, så skriger hun, og har ondt i maven, stakkels lille pige.

Anmeld

4. juni 2010

N&J

Jeg skulle bare mens jeg ammede have chokolade hele tiden, men måtte "desværre" begrænse mit indtag, da jeg var en af dem hvor alt gik i mælken, et glas juice, chokolade, ALT føltes i hvert fald sådan, så de var nogle meget lange måneder, til gengæld tabte jeg mig jo også 10 kg ekstra oveni fødselsvægten, men intet varer for enigt.. 

Anmeld

16. juni 2010

Vinker

Jeg tror det er forskelligt fra person til person og fra barn til barn. Selv mærkede jeg ikke at det jeg spiste havde en negativ indflydelse på Niklas Emils mave, men kender flere der synes nogen madvare har påvirket mælken og dermed også barnets mave.

Jeg vil sige; prøv dig frem - det er ikke kun jordbær og chokolade der kan have en negativ virkning, men tror at hvis du spiser som du gjorde da du var gravid så tror jeg ikke der sker det store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.