Jordbær og chokolade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Bare mig..

Spiste du enten det ene eller andet da du ammede eller nu hvor du ammer?

Jeg har vildt meget lyst til chokolade, hvilket jeg aldrig har haft før, og nej, jeg er ikke gravid igen..

Og jordbær er min ynglingsspise, men... Må man spise det, eller er det ammestuesnak, at børnene får ondt i maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

SarahAa

Jeg kigger lige med her

Har godt nok ammet i 3mdr, men jeg har ikke vidst om jeg kunne spise det

Anmeld

4. juni 2010

Dictes mor

Jeg har spist begge dele uden problemer. Prøv lidt forsigtigt, og se om den lille kan tåle det.

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

En sygeplejerske på patienthotellet hvor vi lå sagde, at man gerne måtte spise det, men ikke i overflåed, men hvad er det? Så det er mere om det passer? For jeg vil nødig have en pige med ondt i maven nu

Anmeld

4. juni 2010

L.J.L

Der er ikke noget i vejen for at spise jordbær og chokolade imens man ammer, det sker der altså ikke noget ved!

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

linselouise skriver:

Der er ikke noget i vejen for at spise jordbær og chokolade imens man ammer, det sker der altså ikke noget ved!

Okay... Er det noget du har fået at vide ved nogen? Jeg vil bare være sikker på det Jeg tør simpelthen ikke hvis der er noget om snakken..

Anmeld

4. juni 2010

Maria.

Det er skrøner! Man kan spise ALT med måde!

Kram Maria - som ammer og spiser ALT hva hun har lyst til!

Anmeld

4. juni 2010

L.J.L

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay... Er det noget du har fået at vide ved nogen? Jeg vil bare være sikker på det Jeg tør simpelthen ikke hvis der er noget om snakken..

Baby dør ikke af at du spiser jordbær eller chokolade, men hvis du overdriver, feks. ved at spise en hel bakke jordbær kan det godt være baby får dårlig mave, men det er altså ikke alle babyer der har sarte maver.

Så spis du bare begge dele, med måde

Jeg havde hang til chokolade da jeg ammede, og spiste MEGET, uden han reagerede på det.

Anmeld

4. juni 2010

tb

min jordemoder sagde i går at det er ammestue snak med alle de ting man ikke må spise.. man skulle bare prøve sig frem.. hvis bette fisens mave reagerer på det, skulle man selvfølgelig prøve sig frem

kh tina

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

linselouise skriver:

Baby dør ikke af at du spiser jordbær eller chokolade, men hvis du overdriver, feks. ved at spise en hel bakke jordbær kan det godt være baby får dårlig mave, men det er altså ikke alle babyer der har sarte maver.

Så spis du bare begge dele, med måde

Jeg havde hang til chokolade da jeg ammede, og spiste MEGET, uden han reagerede på det.

Okay...

Nu har jeg lige "kværnet" den første enkelte jordbær...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.