Træls dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Nadi

Det er lige hvad Oliver er pt! Han ville ikke spise aftensmad, krammer sig til mig, ville bare ingenting lige før. Laver en omgang havregrød til ham her om lidt, når jeg har stresset af. Og så skal han have en flaske vælling og så i seng.

Håber han gider at sove, orker slet ikke at skulle have en kamp med ham i aften når manden ikke er hjemme.

Tigerspring (?)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

bette

aghh typisk de altid skal gøre det når man er alene med det.

håber han sover godt trods for at han ikke gad at spise osv.

mikkel sover lige pt.. men kan hurtigt vende igen, satte en cd med vuggeviser på mens jeg holdt ham lidt med hans bamse.. så lagde jeg ham ind, han brokkede sig lidt men faldt derefter hurtigt til ro..

Anmeld

17. juni 2008

Grynt

er han ikke lige startet i vuggestue/DP?? Hvis så, så kan kan det være derfor.

Anmeld

17. juni 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Det er lige hvad Oliver er pt! Han ville ikke spise aftensmad, krammer sig til mig, ville bare ingenting lige før. Laver en omgang havregrød til ham her om lidt, når jeg har stresset af. Og så skal han have en flaske vælling og så i seng.

Håber han gider at sove, orker slet ikke at skulle have en kamp med ham i aften når manden ikke er hjemme.

Tigerspring (?)

-Nadia

Han er da træt??

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Han har haft en mani, ja faktisk altid, med at tro at det bare var en eftermiddagslur han skulle have hvis han blev lagt i seng fortidligt (normal tid for andre) og så hr han været vågen til over midnat nogle gange! Så derfor strækker vi hans sengetid længere end andre. Men nu har han fået havregrød og vælling, og tror det er vejen frem. Han ligger ihvertfald i sin seng og siger ikke noget. Har sat hans vuggevis cd på og han ligger med sin yndlings bamse, og jeg ved han er mæt (L)
Så må vi bare se tiden an...

Han startede i dp for en måned siden, men det kan godt være det da han har været ved tre forskellige (en laaaaang historie), men han har faktisk klaret det fint. Han har nu også altid været god til at møde nye og andre mennesker.

Håber han falder i søvn.

Anmeld

17. juni 2008

Rasmine

Christ altså! Har han allerede været hos 3 forskellige??? Kan du så regne med at det er de samme 3 han skal til for eftertiden? eller popper der pludselig flere, nye, ukendte gæste dp'ere op?

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Christ altså! Har han allerede været hos 3 forskellige??? Kan du så regne med at det er de samme 3 han skal til for eftertiden? eller popper der pludselig flere, nye, ukendte gæste dp'ere op?[/citat] Ja det er lidt synd for det bette myr, men de har været så søde og han har slet ikke været bange for dem eller noget. Men sagen er den at han har en fast (Lone) men hun havde fri her af to omgange, og første gang var han hos den gamle gæste dp og anden gang her idag og igår var han hos den nye gæste dp. Så nu er det kun Lone og den nye han skal være ved. Men det er mange lige på én måned! Men ja nu er jeg sikker på at det kun er de samme som han skal være ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.