Av av......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

L.J.L

tb skriver:

vil lige høre jer herinde... jeg har fået kanon ondt over lænden.. det kommer og går.. nogle af gangene trækker det os om foran.. det er vist værst når jeg står op.. kan det være begyndende veer eller måske det trykker pga hård mave???

ved slet ikke lige hvad jeg skal.. vil jo ikke ringe for tidligt til FG.. fik AKS sidste gang og har aldrig haft veer, så aner ikke hvad jeg skal mærke efter.. men har fået at vide at jeg skal ringe ind tidligt, netop pga af tidligere kejsersnit..

hmm.......

kh tina

Jeg synes det lyder som plukveer. Da mine veer startede fik jeg menstruations-agtige smerter, og var egentlig ikke i tvivl om at det var begyndende veer. Jeg gik en halv dag før det tog til i styrke og ringede så til fødegangen.

De bliver ihvertfald ikke sure hvis du ringer, og de er super søde og hjælpsomme, så bare lige for at få ro i sindet ville jeg, hvis jeg var dig, ringe derind lige hurtigt, og høre ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

tb

linselouise skriver:

Jeg synes det lyder som plukveer. Da mine veer startede fik jeg menstruations-agtige smerter, og var egentlig ikke i tvivl om at det var begyndende veer. Jeg gik en halv dag før det tog til i styrke og ringede så til fødegangen.

De bliver ihvertfald ikke sure hvis du ringer, og de er super søde og hjælpsomme, så bare lige for at få ro i sindet ville jeg, hvis jeg var dig, ringe derind lige hurtigt, og høre ad

grunden til jeg er lidt bekymret er jo fordi jeg har fået at vide at jeg skal melde mig lige så snart jeg får veer, da jeg skal overvåges pga tidligere kejsersnit.. jeg har haft mange plukveer de sidste par måneder og dem her bidder lidt mere.. men om det jo så bare er lidt kraftige plukveer, kan jeg så ikke afgøre.. men der går stadig længe imellem, så tror jeg venter lidt.. de kan jo godt gå i sig selv igen  

Anmeld

4. juni 2010

L.J.L

tb skriver:

grunden til jeg er lidt bekymret er jo fordi jeg har fået at vide at jeg skal melde mig lige så snart jeg får veer, da jeg skal overvåges pga tidligere kejsersnit.. jeg har haft mange plukveer de sidste par måneder og dem her bidder lidt mere.. men om det jo så bare er lidt kraftige plukveer, kan jeg så ikke afgøre.. men der går stadig længe imellem, så tror jeg venter lidt.. de kan jo godt gå i sig selv igen  

hmm.. Hvis de har bedt dig om at ringe i god tid pga. tidligere ks, ville jeg altså ringe og høre dem, hellere ring en gang for meget end en gang for lidt. Og tro mig, de er vant til at bekymrede mødre ringer hele tiden

Ring til dem, så du ikke skal bruge din fredag aften på at spekulere om det er det ene eller det andet...

Anmeld

4. juni 2010

Risen

tb skriver:

tør næsten ikke håbe det er fødslen der er gået i gang  det ville bare være super!! manden mener der går længe endnu.. hehe.. han er helt rolig

Nej det kan jeg godt forstå, men måske er du en af de heldige? .. Kunne i hvert fald være dejligt .. 

Anmeld

4. juni 2010

tb

hmmm, tror det var falsk alarm indtil videre  det er som om det er gået i sig selv igen.. har snakket med FG for en times tid siden, og hun mente heller ikke det var fødselveer, men kraftige plukveer.. så vi venter lidt endnu

Anmeld

5. juni 2010

LotteN

tb skriver:

hmmm, tror det var falsk alarm indtil videre  det er som om det er gået i sig selv igen.. har snakket med FG for en times tid siden, og hun mente heller ikke det var fødselveer, men kraftige plukveer.. så vi venter lidt endnu

Hvad så nu, stadig intet bare en falsk alarm?

Anmeld

5. juni 2010

tb

LotteN skriver:

Hvad så nu, stadig intet bare en falsk alarm?

ja, bare falsk alarm, desværre  var ellers godt nok ved at være helt sikker på det startede.. har lige været på Hjallerup marked og gå rundt i 3 timer.. så må vi se om det kan starte noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.