Av av......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

tb

vil lige høre jer herinde... jeg har fået kanon ondt over lænden.. det kommer og går.. nogle af gangene trækker det os om foran.. det er vist værst når jeg står op.. kan det være begyndende veer eller måske det trykker pga hård mave???

ved slet ikke lige hvad jeg skal.. vil jo ikke ringe for tidligt til FG.. fik AKS sidste gang og har aldrig haft veer, så aner ikke hvad jeg skal mærke efter.. men har fået at vide at jeg skal ringe ind tidligt, netop pga af tidligere kejsersnit..

hmm.......

kh tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes absolut at du skal ringe til FG alligevel - de ved hvad de skal spørge dig om for at afdække om det virkelig er veer eller ej - for det kunne det jo sagtens være...

Anmeld

4. juni 2010

Thildesmor

tb skriver:

vil lige høre jer herinde... jeg har fået kanon ondt over lænden.. det kommer og går.. nogle af gangene trækker det os om foran.. det er vist værst når jeg står op.. kan det være begyndende veer eller måske det trykker pga hård mave???

ved slet ikke lige hvad jeg skal.. vil jo ikke ringe for tidligt til FG.. fik AKS sidste gang og har aldrig haft veer, så aner ikke hvad jeg skal mærke efter.. men har fået at vide at jeg skal ringe ind tidligt, netop pga af tidligere kejsersnit..

hmm.......

kh tina

altså det lyder ligesom dengang mine veer startede, tror jeg ville ringe til FG bare lige for at hører ad

Anmeld

4. juni 2010

Faith

Det kunne efter min mening sagtens være veer.... De smerter du beskriver minder meget om dem jeg havde da jeg blev indlagt på Skejby for 3 uger siden med for tidlige veer.

Men jeg ville ringe til FG.

Pøj pøj.

Anmeld

4. juni 2010

tb

smillaluna skriver:

Det kunne efter min mening sagtens være veer.... De smerter du beskriver minder meget om dem jeg havde da jeg blev indlagt på Skejby for 3 uger siden med for tidlige veer.

Men jeg ville ringe til FG.

Pøj pøj.

nu er mine heldigvis ikke for tidlige  var hos jordemoder i går og hun skønnede hende til 3.300 gram og scanning i mandags skønnede hende til 3.400 gram.. stor pige

det trykker meget i underlivet, altså foran.. men gør ikke ondt hele tiden..

hmm... prøver lige at se tiden an mens vi spiser aftensmad..

Anmeld

4. juni 2010

Faith

tb skriver:

nu er mine heldigvis ikke for tidlige  var hos jordemoder i går og hun skønnede hende til 3.300 gram og scanning i mandags skønnede hende til 3.400 gram.. stor pige

det trykker meget i underlivet, altså foran.. men gør ikke ondt hele tiden..

hmm... prøver lige at se tiden an mens vi spiser aftensmad..

Nej så er hun jo en fin stor pige. Skønt!

Anmeld

4. juni 2010

LotteN

Er det sket noget, har du haft ringet - det er jo spændende det her

Anmeld

4. juni 2010

tb

LotteN skriver:

Er det sket noget, har du haft ringet - det er jo spændende det her

har ikke ringet endnu.. er bange for man 'bare' er for pylret... men har godt nok lige haft en ordentlig én hvor det startede i lænden og så spændte hele maven bare og det gjorde ondt foran os.. det varede nok 1 minuts tid total.. men det gør mest ondt i lænden..

Anmeld

4. juni 2010

Risen

tb skriver:

har ikke ringet endnu.. er bange for man 'bare' er for pylret... men har godt nok lige haft en ordentlig én hvor det startede i lænden og så spændte hele maven bare og det gjorde ondt foran os.. det varede nok 1 minuts tid total.. men det gør mest ondt i lænden..

Uhh hvor spændende ! Sender dig en bunke vestøv herfra og ønsker god fødsel når du kommer dertil ! Knus

Anmeld

4. juni 2010

tb

Risen skriver:

Uhh hvor spændende ! Sender dig en bunke vestøv herfra og ønsker god fødsel når du kommer dertil ! Knus

tør næsten ikke håbe det er fødslen der er gået i gang  det ville bare være super!! manden mener der går længe endnu.. hehe.. han er helt rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.