Jeg har fået den store ære - og det synes jeg virkelig det er! - at min mands søster og kæreste gerne vil ha at JEG :D skal bære deres lille søn når han skal døbes til august. Da hun ringede begyndte jeg bare at tude:$ Jeg blev virkelig rørt over at de synes jeg skal gøre det... (L) Men jeg er altså også bare altid sådan en der snøfter mig gennem livet, smiler. Aner snart ikke hvor ofte de har set mig vippe tårer væk, hehe.
Vi giver selvfølgelig en helt almindelig gave fra os alle 4, men jeg vil gerne give den lille knægt noget specielt fra mig - jeg skal jo trods alt være hans gudmor(H) Men hvad?? Hvis det havde været en lille pige var det jo oplagt med et smykke, men det giver man jo ikke en dreng.
Jeg har planer om at male et billede til ham - et tilsvarende jeg har lavet til tøserne - der skal forestille ham, malet med store fede sorte cirkler og kraftige farver så det bliver rigtig børnevenligt, men det havde jeg tænkt mig at jeg ville før jeg skulle være hans gudmor.
Har I ikke nogle gode idéer? Det skal bare være det HELT rigtige, men hvad er det?
Anmeld