Hvornår bliver det min tur........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Low

lululupo skriver:

Ja præcis, manden har lige ordnet haven og terassen i huset, vi købte sidste år, og havde ikk nået det endnu.. Men det er nu også perfekt og klar til prinsessen, så vi kan nyde det nye græs sammen.... Uhhhh puster støv din vej også, håber det rammer en af os snarest....... Ellers er der kun en ting at gøre, issssssss

Hvor lyder det dejligt . Det er rart at se når noget er blevet færdigt og at man kan nyde det . Jeg har også noget ve-støv jeg kan sende i din retning, vi kan deles lidt om det hehe .

Nu når du nævner is.. kender du den is-butik som ligger på kongelundsvejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

lululupo

Low skriver:

Hvor lyder det dejligt . Det er rart at se når noget er blevet færdigt og at man kan nyde det . Jeg har også noget ve-støv jeg kan sende i din retning, vi kan deles lidt om det hehe .

Nu når du nævner is.. kender du den is-butik som ligger på kongelundsvejen?

uhhh nej, men skal jeg prøve den måske??? Plejer at tage manolo på amagerbrogade...... El lave hjemmelavet, spec daim my favorite...

Anmeld

5. juni 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Århhhhh piger hvornår bliver det vores tur til at føde, er " kun 38+5 idag, men det er snart ikke til at holde ud mere..... Har konstante plukveer så mange så jeg stort set ikke sover mere om natten, er virkelig trætttttt.....

Hun ligger fast og hendes bevægelser er blevet meget stille og rolige, eftersigende helt normalt, selvom jeg bedst så hun møvede som hun plejer....

Det er dejligt at sommeren er kommet, men seriøst det er allll for varmt med denne kæmpe mave...

Vi glæder os sååå meget at vi næsten dagligt tuder over hvornår vi får lov at se hende og ikke mindst holde vores prinsesse.... 

Tror I ikke nok snart hun kommer????

fra en utålmodig Christina

Jeg har det på samme måde, det er ikke til at holde ud i den varme nu. Jeg sover med en våd klud på panden, fordi jeg konstant føles som en sauna.

Mon ikke du snart føder Jeg sender dig vee-støv, du må gerne sende noget igen 

Anmeld

5. juni 2010

Low

lululupo skriver:

uhhh nej, men skal jeg prøve den måske??? Plejer at tage manolo på amagerbrogade...... El lave hjemmelavet, spec daim my favorite...

Den er rigtig godt . Og så er den ikke så langt fra mig, så når jeg lyster til noget god is så skal jeg ikke gå så langt hehe. Jeg har lige et link til den

http://ismageriet.dk/

Hemmelavet er også rigtig godt hvis man kan finde ud af det hehe. Jeg prøvede for et par måneder siden og det smagte bare af flødeskum, det kan jeg ikke finde ud af hehe

Anmeld

5. juni 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Jeg har det på samme måde, det er ikke til at holde ud i den varme nu. Jeg sover med en våd klud på panden, fordi jeg konstant føles som en sauna.

Mon ikke du snart føder Jeg sender dig vee-støv, du må gerne sende noget igen 

århhhh tak og sender direkte noget afsted mod dig også....... pust pust....... arhhhh våd klud, står med fødderne under haveslangen mange gange dagligt....

Anmeld

5. juni 2010

lululupo

Low skriver:

Den er rigtig godt . Og så er den ikke så langt fra mig, så når jeg lyster til noget god is så skal jeg ikke gå så langt hehe. Jeg har lige et link til den

http://ismageriet.dk/

Hemmelavet er også rigtig godt hvis man kan finde ud af det hehe. Jeg prøvede for et par måneder siden og det smagte bare af flødeskum, det kan jeg ikke finde ud af hehe

uhhhhh det  ser lækkert ud... Tror vist nok lige vi skal forbi der senere

mums mums

Anmeld

5. juni 2010

Low

lululupo skriver:

århhhh tak og sender direkte noget afsted mod dig også....... pust pust....... arhhhh våd klud, står med fødderne under haveslangen mange gange dagligt....

Hehe det kan jeg godt forstå .

Anmeld

5. juni 2010

Low

Low skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå .

Hov.. jeg skulle have skrevet mere hehe..

Takker .. lækkert ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.