Hvornår bliver det min tur........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Risen

lululupo skriver:

Århhhhh piger hvornår bliver det vores tur til at føde, er " kun 38+5 idag, men det er snart ikke til at holde ud mere..... Har konstante plukveer så mange så jeg stort set ikke sover mere om natten, er virkelig trætttttt.....

Hun ligger fast og hendes bevægelser er blevet meget stille og rolige, eftersigende helt normalt, selvom jeg bedst så hun møvede som hun plejer....

Det er dejligt at sommeren er kommet, men seriøst det er allll for varmt med denne kæmpe mave...

Vi glæder os sååå meget at vi næsten dagligt tuder over hvornår vi får lov at se hende og ikke mindst holde vores prinsesse.... 

Tror I ikke nok snart hun kommer????

fra en utålmodig Christina

Åhh jeg føler med dig.. Er i dag 36+4... Og pyhaa hvor er det varmt bare at sidde indefor idag .. Har også rigtige mange plukkeveer og mens ligende smerter... (specielt om morgenen , mærkeligt nok).. Sender dig en masse vestøv og håber på du snart slipper for den store mave !  

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Low

Jeg tror at jeg har det lige som dig . Jeg kan godt forstå dig . Det føles som evigtid i øjeblikket og man orker virkelig at skulle gå mange dage over tid. Det kunne være dejligt hvis man kunne nyde det gode vejr og det glade mennesker sammen med sin lille baby

Hilsen Ditte, 38+3

Anmeld

4. juni 2010

Low

Jeg tror at jeg har det lige som dig . Jeg kan godt forstå dig . Det føles som evigtid i øjeblikket og man orker virkelig at skulle gå mange dage over tid. Det kunne være dejligt hvis man kunne nyde det gode vejr og de glade mennesker sammen med sin lille baby

Hilsen Ditte, 38+3

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Ni-ko-li-ne skriver:

hun kan mærke det, det er jeg sikker på;0)

jeg ville gerne ud i solen, men jeg har lige gjort rent og nu vil jeg ordne mine gele negle, de trænger gevaldigt;0) bliver dejligt med et nyt sæt;0)

knus..

forresten, har du overvejet at tage i svømmehallen? eller købe sådan noget gel til benene... det frisker op, så dejligt! :0) især når man har det hunde varmt

arrrhhh nye negle, gid det var mig...Men det bliver først efter ammeperioden, har ellers godt set du laver dem!!!! Ærgeligt du ikke kommer forbi kbh!!!

Jm siger jeg ikke må tage i svømmehallen da slimproppen, det er sådan et lækkert navn, er røget, men arhhhhhh gel til ben og fusser, uhh lyder som en fantastisk ide!!! Skal alligevel ud og handle nu, så må da lige forbi matas!!!

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Risen skriver:

Åhh jeg føler med dig.. Er i dag 36+4... Og pyhaa hvor er det varmt bare at sidde indefor idag .. Har også rigtige mange plukkeveer og mens ligende smerter... (specielt om morgenen , mærkeligt nok).. Sender dig en masse vestøv og håber på du snart slipper for den store mave !  

Knus

århhh 1000 tak, Ja tiden går langsomt nu....

Det varer ikk længe med dig heller, men ak de sidste dage her er hell, og puhhhh har helt ærligt kun lyst til nærmest at rene nøgen rundt, alt andet er simpelthen for varmt....... og alt tøj strammer bare!!! Vil ikke lige puste tilbage, din prinsesse har bedst af lidt tid endnu!!!

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Low skriver:

Jeg tror at jeg har det lige som dig . Jeg kan godt forstå dig . Det føles som evigtid i øjeblikket og man orker virkelig at skulle gå mange dage over tid. Det kunne være dejligt hvis man kunne nyde det gode vejr og de glade mennesker sammen med sin lille baby

Hilsen Ditte, 38+3

Ja præcis, manden har lige ordnet haven og terassen i huset, vi købte sidste år, og havde ikk nået det endnu.. Men det er nu også perfekt og klar til prinsessen, så vi kan nyde det nye græs sammen.... Uhhhh puster støv din vej også, håber det rammer en af os snarest....... Ellers er der kun en ting at gøre, issssssss

Anmeld

4. juni 2010

Risen

lululupo skriver:

århhh 1000 tak, Ja tiden går langsomt nu....

Det varer ikk længe med dig heller, men ak de sidste dage her er hell, og puhhhh har helt ærligt kun lyst til nærmest at rene nøgen rundt, alt andet er simpelthen for varmt....... og alt tøj strammer bare!!! Vil ikke lige puste tilbage, din prinsesse har bedst af lidt tid endnu!!!

Ja det er ulideligt med den varme... Kan desværre ikke rende nøgen rundt her bor i lejlighed med lidt for mange mennesker på den anden side, selvom det sikkert havde været kønt haha Højgravid flodhest som puster og stønner...  ! 

Nej du har ret hun skal lige bages helt færdig og gerne tage lidt på.. Men tænk engang , på mandag er det ok for mig at føde.. Er slet ikke til at forstå.. Så kan hun klarer livet helt 100 procent.. 

Anmeld

4. juni 2010

Anne85

Åh hvor kan jeg godt huske det da jeg ventede den første... jeg var såååå utålmodig.

Her er jeg i uge 37 og som Majken skriver sidder jeg nærmest også bare og klemmer sammen for at holde hende derinde lidt endnu  Nyyyyder det dejlige vejr - jo det er varmt - men jeg skal jo for søren heller ikke andet end bare at gå og gøre klar til baby og ellers bare hygge i haven med storebror og med min dejlige mand

Jeg kan godt forstå du længes efter at se din lille baby (og jeg er sikkert lige så utålmodig om 14 dage når jeg er lige så langt som dig) men NYD din alene tid nu - inden længe vil du knap have tid til at gå på toilettet uden at baby skal med

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Risen skriver:

Ja det er ulideligt med den varme... Kan desværre ikke rende nøgen rundt her bor i lejlighed med lidt for mange mennesker på den anden side, selvom det sikkert havde været kønt haha Højgravid flodhest som puster og stønner...  ! 

Nej du har ret hun skal lige bages helt færdig og gerne tage lidt på.. Men tænk engang , på mandag er det ok for mig at føde.. Er slet ikke til at forstå.. Så kan hun klarer livet helt 100 procent.. 

Hi hi kønt syn, og tro mig pruster og pruster, måske naboen tror vi har fået hest

Ja det er vildt som tiden flyver, og om lidt er hun helt klar til livet udenfor maven, og tænk sig du har hjulpet hende

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Anne85 skriver:

Åh hvor kan jeg godt huske det da jeg ventede den første... jeg var såååå utålmodig.

Her er jeg i uge 37 og som Majken skriver sidder jeg nærmest også bare og klemmer sammen for at holde hende derinde lidt endnu  Nyyyyder det dejlige vejr - jo det er varmt - men jeg skal jo for søren heller ikke andet end bare at gå og gøre klar til baby og ellers bare hygge i haven med storebror og med min dejlige mand

Jeg kan godt forstå du længes efter at se din lille baby (og jeg er sikkert lige så utålmodig om 14 dage når jeg er lige så langt som dig) men NYD din alene tid nu - inden længe vil du knap have tid til at gå på toilettet uden at baby skal med

Uhhh tak, ja okay de ensomme toilet besøg vil jeg da sætte pris på!!!!

Uge 37 så er du jo også snart klar, wiiiiiii.... Nyd det dejlige i haven med familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.