Annika vil ikke drikke noget i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Mary

Det er altså besynderligt synes jeg - aldrig nogensinde har hun gidet at drikke noget i vuggestuen, og det var så det samme idag. Idag har hun bare været der hele dagen, så det gør mig sgu lidt ked af det. Hun kan godt være lidt 'special' hvad drikkelse angår, hehe. Hun bliver sådan fnisende glad og lykkelig når hun selv skal til at holde koppen, men man skal virkelig ramme det rigtige tidspunkt for at hun drikker noget - ellers laver hun sådan en manøvre med hovedet hvor hun vugger det fra side til side for at undgå koppen..... (?) Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det :) Men herhjemme vil hun gerne drikke når hun bliver holdt på armen, så det er primært der hun drikker - der kommer ikke meget væske i mavsen under måltiderne. Men hun kan jo ikke lade være med at drikke hver dag indtil jeg henter hende.... Skal de ikke bare blive ved med at forsøge deroppe oder was?? Hvad synes I? Tror lige jeg vil tage en sludder med dem om det i morgen :) Maria - med det snart indtørrede barn (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ka li ja

de SKAL blive ved med at forsøge. er min mening!!
vi skal ha væske! og vi skal ha meget væske når det er varmt.
om de så skal tage hende op på armen for at hun skal drikke, så SKAL de i hvert fald prøve

Anmeld

17. juni 2008

Tikki

jo for sevlan da :-o- de skal blive ved med at tilbyde vand gennem hele dagen. Hvad med en drypfri drikkekop/flaske, som står, så hun evt. selv kan tage den? Iza ville ikke drikke en periode, indtil jeg fandt ud af, hun ville selv. De børn, jeg passer her samt selvfølgelig også Iza, har alle en drikkeflaske hver fra BabyNova, som står på sofabordet hele dagen igennem og så drikker de selv en gang i mellem. Selvfølgelig sørger jeg også for at tilbyde reglmæssigt. Nu ved jeg godt, at der er mange børn i en vuggestue, men hvis hun nu får noget, der er hendes eget at drikke af og som evt. står på hendes plads gennem dagen....så måske lærer hun selv på sigt at drikke det, hun har brug for.......måske...ved jo godt at børn er forskellige ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.