Arbejde på en skole..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Tut

Hej piger,

Jeg sidder lige og kigger på jobannoncer, og falder over en stilling som sekretær på en skole. Det er ikke en jeg vil søge, men min kæreste og jeg kom til at tale om at det ville jo være fedt at have fri i sommerferien og de andre ferie..

Men men, får man også løn i alle ferierne? Nu ved jeg ikke hvor lang skolernes sommerferie er, men det er vel 7-8 uger eller sådan noget. Og så er der juleferie, vinterferie, efterårsferie osv....

Får man løn under ferierne?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Mary

Det er jeg næsten helt sikker på man gør, men jeg er ikke sikker på at skolesekretæren holder ligeså meget ferie ;) Men jeg ved sådan set ikke noget om det, haha. Det er bare mit bud.
Men ja, jeg tror bestemt de får løn hele året.

Anmeld

17. juni 2008

Lise

Mon ikke de har en masse planlægning der skal gå op i løbet af sommerferien og sådan? Der er vel nogen der laver skemaer etc. Tror ikke du skal regne med at de har lige så meget ferie som ungerne ;)

Anmeld

18. juni 2008

Millebasse

Hej Mette.

De har ikke ligeså lang ferie som ungerne. Min mor arbejder på et skolebibliotek som sekretær og de skal gøre bøgerne klar til næste skoleår osv.. Men de har da en lang sammenhængende ferie :)

Anmeld

18. juni 2008

Munder

En august 06'er blander sig lige.... Jeg mener at man arbejder 37 timer om ugen, og så holder ferie sammen med ungerne, meeeen så bliver man kun lønnet for ml. 27 og 32 timer pr. uge, så det i sidste ende går op. Så man har mere ferie end andre steder. (gav det mening(?)) Har nemlig selv overvejet det, men sys ikke lige der var plads i økonomien til det;) :D Dorte

Anmeld

18. juni 2008

Anja

Hej

Jeg er lærer på en folkeskole og jeg er ret sikker på, at sekretærerne ikke holder lige så lang sommerferie som børnene - det gør lærerne jo heller ikke :)

Børnene har 7 ugers sommerferie, lærerne hos os har 4 rigtige ugers ferie og 3 ugers forberedelse - det skal så siges at mange jo knokler i juni og arbejder ekstra for at planlægge kommende skoleår for så at kunne holde nærmest 7 ugers ferie.

Hos os er jeg ret sikker på at sekretærerne sammen med ledelsen er på skolen den første og de to sidste uger af børnenes sommerferie ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.