Og så et lidt kedeligt indlæg (ang. sydhavs-party)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Astrid P

Midt i glæden over sommerferie er der desværre en dårlig nyhed!

Jeg ved ikke om I kan huske at jeg i et af BirgitteMaries indlæg fortalte om min dejlige veninde som stod i en frygtelig situation som enebarn med en alkoholiker mor som hun ikke har kontakt til og en far der var syg af kræft. Hendes far døde natten til igår, og jeg er nu noget af det nærmeste hun kommer på at have en familie! Han skal begraves lørdag formiddag, og jeg er simpelthen nødt til at være der for hende hele denne frygtelige dag - så jeg må desværre melde afbud til festen sammen med jer, dejlige damer!

Jeg håber I får alletiders fest, og kan se at der er ved at blive planlagt baby-træf hos BM i Ebeltoft i løbet af sommeren, så måske vi ses der nogle af os.

Mange hilsner fra Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Tut

Det forstår jeg godt - du skal da klart være der for din veninde i denne svære tid...

Men men - DU VIL VÆRE SAVNET :D

Knus

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

helt ærligt Astrid, så vil jeg savne dig totalt, men hvor om alting er...så er du bare det bedste menneske man kan tænke sig...

og jeg kan så godt forstå dit valg...hun får brug for dig!

stort knus fra mig af, og pas nu på dig selv, for det er heller ikke en nem procces du skal igennem som pårørende!

Anmeld

17. juni 2008

Ny mor

Åh, hvor trist, Astrid, men jeg forstår dig til fulde.......selvom jeg er såååå ærgelig over du ikke kommer til øen her denne gang.......æv, bæv......

Men vi ses i alle fald herinde og sikkert også en anden gang IRL, så aktiv som denne MG er og forhåbentlig bliver ved med at være (L)

Knus Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

øøøøv øøøv øv!!!!! men jeg kan som de andre, da også fuldt ud forstå dig! jeg kommer til at savne dig(L):'(

Anmeld

17. juni 2008

Marco2

Ærgerligt, men kan sagtens forstå det.

AG

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Åårh nej, Astrid :'( Hvor er det synd for hende. Håber hun klarer det, for fy for pokker, hvor må det være rædselsfuldt efter en barndom, der ikke har været grim :'( Formoder jeg... Godt, du tager med hende, du er en skøn veninde, er du. Knus og mange tanker fra Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Åh nej dog! Ja jeg har jo selv lige skulle begrave min svigermor, så ved hvor hårdt det er og hvor dejligt det er at have gode venner blandt sig den dag.

Jeg føler med din veninde og håber hun kommer igennem det!

Godt nok skal jeg (desværre) ikke med til esen, men det er da ærgeligt at det falder sammen.

(H)

-Nadia

Anmeld

17. juni 2008

Helle30

Super ærgeligt Astrid. Jeg ville rigtig gerne have mødt dig irl i kommende weekend, og jeg havde faktisk reserveret vestværelset (frit valg af sengekammerat) til dig, men du skal være så velkommen ved enhver anden given lejlighed¨- også hvis du kommer forbi med hele familien - vi har plads nok.
Jeg håber, du kan give din veninde den støtte, hun behøver i denne tid - og især på lørdag.
Knus fra Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.