Malaga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Rasmine

Nogen som har været der?
Og som har et link til billig flyrejse, uden for mange mellemlandinger?
Helst fra Jylland!

Har søgt på de der som samler priser sammen, men de billige afgange har 1 eller 2 stop indbygget, orker det bare ikke, når det er så kort en tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Anna-Rosa

Hej smukke dukke

Jeg har da været der, lækker lækker, men ved ikke lige hvad vi fløj med, men fløj direkte...prøv lige at tjekke de tyske rejsebureauer...Viel zu sparen:D

Anmeld

17. juni 2008

Rasmine

Åha ja, de tyske...
Vil bare gerne være turen til Tyskerland foruden..
Hmm... Lars bliver sgu sat på sagen.

Anmeld

17. juni 2008

linemus

Vi har fløjet derned nogle gange, men det har været med forskellige selskaber. Vi har givet fra 1100,- til 2500,- så det er meget forskelligt, hvad man lige kan finde, men selvfølgelig også hvornår, man skal afsted. Min mor og svigerforældre har lige købt billetter til en uge dernede i juli og kom af med knap 2500,-.

Selskaber og billetter på nettet er jeg en knold til at finde. Synes aldrig det lykkes mig at finde de gode tilbud, så det bliver også altid Kasper, der får lov.

Hvornår vil I derned? Vil I bo i Malaga?

Knus Line

PS. Hvad med at spørge Trine Spanien? Jeg kan ikke helt huske, hvor hun bor dernede, men det kan da være, hun kan nogle fif mht. flybilletter.

Anmeld

17. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Vi har fløjet derned nogle gange, men det har været med forskellige selskaber. Vi har givet fra 1100,- til 2500,- så det er meget forskelligt, hvad man lige kan finde, men selvfølgelig også hvornår, man skal afsted. Min mor og svigerforældre har lige købt billetter til en uge dernede i juli og kom af med knap 2500,-. Selskaber og billetter på nettet er jeg en knold til at finde. Synes aldrig det lykkes mig at finde de gode tilbud, så det bliver også altid Kasper, der får lov. Hvornår vil I derned? Vil I bo i Malaga? Knus Line PS. Hvad med at spørge Trine Spanien? Jeg kan ikke helt huske, hvor hun bor dernede, men det kan da være, hun kan nogle fif mht. flybilletter.[/citat] Go idé at spørge Trine Spanien. Troede nemlig også jeg snildt kunne finde billetter til hele familien for ingen penge, meen...det er vist nemmere sagt end gjort. Lars' chef har en bolig dernede, som vi kan låne, så regner med det blot bliver max. 1 uge i ferien. Bare lige for at komme lidt væk fra DK, madlavning, vasketøj osv. Og så fordi Mille bare helt vild gerne vil op med flyv-maskinen igen. Men altså, findes der ingen billige billetter gør vi det ikke. Vil ikke give 3000-3500 for tur-retur. :) Tak for svar Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.