Se Mor, han er en dame...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2008

Nadi

Det er han jo også ;)

Hun er nu kvik hende Mille!

Så ham godt inde i byen idag, hvornår var I derinde??

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Det er han jo også ;) Hun er nu kvik hende Mille! Så ham godt inde i byen idag, hvornår var I derinde?? -Nadia[/citat] Øh... Klokken må ha' været ca. 15 måske. Vi sad på bænken næsten nede ved Tøj & Sko. Og jeg kunne jo se ham på lang afstand. Så jeg tænkte også: Christ Mille, du behøver ikke sige noget, sårn rigtig højt. -Hvilket hun jo gjorde. Ved ikke om han hørte det, men det var da lidt pinligt... :$

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Det er han jo også ;) Hun er nu kvik hende Mille! Så ham godt inde i byen idag, hvornår var I derinde?? -Nadia[/citat] Øh... Klokken må ha' været ca. 15 måske. Vi sad på bænken næsten nede ved Tøj & Sko. Og jeg kunne jo se ham på lang afstand. Så jeg tænkte også: Christ Mille, du behøver ikke sige noget, sårn rigtig højt. -Hvilket hun jo gjorde. Ved ikke om han hørte det, men det var da lidt pinligt... :$ [/citat] Oaky, tænkte bare på om jeg måske kunne have været gårt forbi jer... Jeg tror egentlig ikke at det genere ham når det kommer fra en sød lille pige. Men kan godt forstå han blev mopset over B&O-sagen. Han har engang hjulpet mig med et par strømpebukser i H&M 8D

Anmeld

18. juni 2008

Rasmine

Nadi???
Har Kjole Ole hjulpet med strømpebukser?????
Ej, nu må jeg da le!!!!!
:D
Altså med at få dem på, eller.. ;)

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

Mebach skriver:

Nadi???
Har Kjole Ole hjulpet med strømpebukser?????
Ej, nu må jeg da le!!!!!
:D
Altså med at få dem på, eller.. ;)

Det har han nemlig :D Jég stod i H&M og skulle bestemme mig for et par strømpebukser, og der stod han så ved siden af mig og hjalp mig med at få den ned...

Du griner bare lød :))

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

loooool hold kæft hvor grineren nadi:D
stømpe råd fra kjole ole lol

Anmeld

19. juni 2008

Sille

haha.. nuser:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.