Malonde1985 skriver:
... Nu er det vidst kun mig der føler for det
.. kæresten er self vidende om at han skal være far og glad for det
, MEN sådan noget med indkøb og snak om baby, som endnu ikke er kommet til verden, el endda ikke engang kan ses på maven endnu, kan han slet ik forholde sig til
og det er jo også forståeligt nok - det er jo kun mig der kan mærke at der er sket noget i kroppen 
Arhh ja
. Det med de mænd der kender jeg godt hehe. Vi kvinder/damer/piger mærker også til graviditeten på en hel anden måde end manden
.
Selv om jeg ikke har været kærester med faren til min ufødte søn under min gradivitet så så vi stadig hinanden(gør vi ikke i øjeblikket) og først efter vi havde været til MD skete der noget fra hans side. Vi sad og hygge drak(jeg drak sodavand) med 2 venner og jeg stod op ved siden af faren imens han sad ned og spillede kort med sin ven og så kiggede han lige pludselig på mig og holdte mig om maven og sagde så til sin ven: Det er sgu min knægt der ligger her inde. Hans ven sagde så et eller andet med: Ja, det skal nok blive rigtig godt. Det bliver fedt. Det skal lige siges at de ikke var fulde eller noget, de havde drukket 2-3 øl.
Der blev jeg helt rørt, for det var første gang jeg synes at der kom noget tilbage fra ham 
Anmeld