For tidligt at hamstre lidt ind til baby? (6 uger henne :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Malonde1985

Jeg har fundet en voksipose Katvig i sort/hvid, og er meget tæt på at købe den. Den er brugt, men jeg tænker at den kan både en lillebror el søster jo bruge - neutral i farverne..

Men er det for tidligt?? Vil ik købe tøj osv... Kun lige denne ene ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Malonde1985

jeg svarer selv lige  det er for tidligt. Finder en hvis jeg skal bruge en på et senere tidspunkt når jeg er længere henne.

Beklager oplæget - kan ik slette det

Anmeld

3. juni 2010

LauraLW

hehe. Svarer lige alligevel. - Måske, som du selv er kommet frem til, er det for tidligt, men jeg købte også hurtigt småting til baby. - Det var en del af "jeg er gravid!!!" processen og jeg hyggede mig med det :-) - Ventede dog med de større indkøb.

Laura

Anmeld

3. juni 2010

BinaMor

3. juni 2010

Malonde1985

LauraLW skriver:

hehe. Svarer lige alligevel. - Måske, som du selv er kommet frem til, er det for tidligt, men jeg købte også hurtigt småting til baby. - Det var en del af "jeg er gravid!!!" processen og jeg hyggede mig med det :-) - Ventede dog med de større indkøb.

Laura

Fniiis.. ja men man kan jo heller ik lade være . Det var bare lige fordi jeg faldt over den voksipose, og tænkte at den da ville være perfekt når det bliver et vinterbarn (januar), og så var den neutral i farverne, så det passede jo også .. Men men men... må lige styre mit shoppegen engang

Anmeld

3. juni 2010

Low

Både og efter min mening . Men hvis der er penge at spare og at det er noget man gerne vil have så synes jeg bare man skal gøre det. Jeg købte først ind da jeg var til MD scanning men det var mere fordi jeg ville gerne have noget der passede til kønnet.

Jeg kender nogle som har fået en hel masse ting af familien fra næsten dagen efter de blev gravide , så hvis du/i føler for det så synes jeg skam det er helt okay

Anmeld

3. juni 2010

Malonde1985

Low skriver:

Både og efter min mening . Men hvis der er penge at spare og at det er noget man gerne vil have så synes jeg bare man skal gøre det. Jeg købte først ind da jeg var til MD scanning men det var mere fordi jeg ville gerne have noget der passede til kønnet.

Jeg kender nogle som har fået en hel masse ting af familien fra næsten dagen efter de blev gravide , så hvis du/i føler for det så synes jeg skam det er helt okay

... Nu er det vidst kun mig der føler for det .. kæresten er self vidende om at han skal være far og glad for det , MEN sådan noget med indkøb og snak om baby, som endnu ikke er kommet til verden, el endda ikke engang kan ses på maven endnu, kan han slet ik forholde sig til  og det er jo også forståeligt nok - det er jo kun mig der kan mærke at der er sket noget i kroppen

Anmeld

3. juni 2010

JacobsMoar

Tror også jeg er på både og.. Kan ikke helt fortælle hvorfor, jeg havde også den vildt store lyst til at bruge penge så snart de to streger var der.. Men frygten for at vi kom til NF og der ikke var noget var for stor, så jeg bestemte mig for at vente.. Efter NF (som i øvrigt var HELT HELT normal) havde jeg bare pludselig ikke lyst.. Og først her efter MD er vi gået i gang.. Og så er vi ikke engang gået helt i gang, har kun købt lidt body'er og lidt nattøj indtil videre.. Men vi har selvfølgelig også hele sommeren..

Hvad ville jeg så med det.. Jo, hvis du har lyst, så gør det endelig !!

Anmeld

3. juni 2010

Nadia&Daniel

Vi ventede til jeg var 13 uger henne - for vi mistede vores første baby i 8 uge december, det var et hårdt tab - og jeg er sikker på det ville have været mere hårdt for os, vist vi havde babyting liggende i kælderen eller hjemmet..

Anmeld

3. juni 2010

Mira0911

Jeg synes det er for tidligt.. Jeg var ikke engang 8 uger henne, der blev købt barnevogn, tøj, sutter, sutteflasker og stofbleer osv... Jeg var så meget imod det.. Jeg var så skidt at jeg lå i sengen alle 9 mdr...

Men disse folk forstod ikke "nej" hos mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.