Ingen boeltest til Emily

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Marco2

SP'en har lige haft ringet. De er jo nu kommet i arbejde efter strejken. Men Em har overskredet datoen for boel'en. Men den var jeg jo også lidt "ligeglad" med, så det gør mig ikke noget. Men hun tilbød et kort besøg den 4. juli for lige at tjekke op på de issues der har været om hendes vægt, så det er fint nok. Så det bliver sidste besøg. AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

bette

uh ja mikkel er også en af dem der er gået glip af den prøve.. men hvaa kan da se på min dreng han er sej og kan det han skal..

skal også have ringet om et sidste besøg..

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

Marco... nu er weekenden altså ovre - igen... Og Tom har sat bilen i garage :D

Anmeld

17. juni 2008

Lulle25

Det samme her, vores sp kommer ikke og tager ny boel prøve på detøre der ikke gik igennem sidst, for nu er Mathilde for stor, ville ellers gerne have haft hende vejet:S Nå den strejke er endelig forbi og det var sgu på tide :D Kh Louise

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

ja hvis du er ligeglad...så er den sag jop overstået...vores sp meldte også pas i går, da hun skulle havde været her, men kommer så i næste uge, men det er for at tjekke op på det med at tif står på tæerne.

hvordan går det i grunden med EM´s vægt?

Anmeld

17. juni 2008

Marco2

Jamen som du siger bette, så kan jeg jo også se at hun trives og kan mange ting. Og høre er jeg heller ikke i tvivl om hun kan. Og det der kryds-noget...ja, hun kravler jo, så det kan hun også. Så fint med mig at den ikke bliver taget, for er sikker på hun ville ha' bestået alligevel. Til Slogs: Mht Emilys vægt har jeg valgt overhovedet ikke at fokusere på det, for det kom til at fylde hos mig, og det ville jeg ikke. Hun er bare en slank baby. Og jeg kan jo se at hun trives, spiser godt, og er godt med udviklingsmæssigt. Men det er pga de udfordringer vi har haft med vægten at sp'en lige kommer forbi til et hurtigt kig. Hun spurgte til hvordan med vægten, og jeg sagde det samme til hende, at det har jeg ikke fokuseret på, og det synes hun lød som en god idé. Så jeg aner overhovedet ikke hvad hun vejer eller hvor lang hun er. Hun er ikke blevet målt eller vejet siden sidst i januar. Men kan da se at hun er vokset en del. Og synes bestemt ikke, når jeg kigger på de andre bebser på hendes alder, at det virker som om hun er skinny i forhold til dem..... Men self ved siden af Arthur og Freja var hun en lille spirrevip :) AG - at work 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.