Jamen som du siger bette, så kan jeg jo også se at hun trives og kan mange ting. Og høre er jeg heller ikke i tvivl om hun kan. Og det der kryds-noget...ja, hun kravler jo, så det kan hun også. Så fint med mig at den ikke bliver taget, for er sikker på hun ville ha' bestået alligevel.
Til Slogs: Mht Emilys vægt har jeg valgt overhovedet ikke at fokusere på det, for det kom til at fylde hos mig, og det ville jeg ikke. Hun er bare en slank baby. Og jeg kan jo se at hun trives, spiser godt, og er godt med udviklingsmæssigt.
Men det er pga de udfordringer vi har haft med vægten at sp'en lige kommer forbi til et hurtigt kig. Hun spurgte til hvordan med vægten, og jeg sagde det samme til hende, at det har jeg ikke fokuseret på, og det synes hun lød som en god idé. Så jeg aner overhovedet ikke hvad hun vejer eller hvor lang hun er. Hun er ikke blevet målt eller vejet siden sidst i januar. Men kan da se at hun er vokset en del.
Og synes bestemt ikke, når jeg kigger på de andre bebser på hendes alder, at det virker som om hun er skinny i forhold til dem..... Men self ved siden af Arthur og Freja var hun en lille spirrevip :)
AG - at work 8(
Anmeld