Til Jer der har piger:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. juni 2010

Patrick07

De er meget lækre:0)

Hvis du fx synes at bølgemønsteret er lidt piget, så kan jeg lave en høj rib, som kan foldes ned.

Vedhæfter lige et billede af en anden slags strømpe jeg har lavet - det er en hel anden model - men bare for at vise hvad jeg mener med rib der kan foldes. Og så stadig lave silkebindebåndet:0)

Kan også lave strømpen som du ser på dette billede med et bindebånd:0)

Ja mulighederne er mange:0)

Jeg er helt vildt med dem hvor der sidder sådan et lille bånd på som man skal binde lige som på billederne..  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Jeg er helt vildt med dem hvor der sidder sådan et lille bånd på som man skal binde lige som på billederne..  hehe

Så er billedet kommet på indlægget på forrige side:0) Så kan du se hvad jeg mener:0) De er også lækre, mine børn har også par i næsten alle tænkelige farver:0)

Anmeld

3. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

Så er billedet kommet på indlægget på forrige side:0) Så kan du se hvad jeg mener:0) De er også lækre, mine børn har også par i næsten alle tænkelige farver:0)

EJ dem bliver jeg også bare NØD til at eje.. hehe hvad vil de koste for 2 par af de første og 2 par af dem med folde kant?? nu bor jeg et stykke væk så kan ikke komme med garnet til dig

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Altså jeg bor jo ikke lige i nærheden, så hvad ville det koste hvis du også skulle købe garnet for mig?

Lad os sige jeg skal bruge 4 par i 4 forskellige farver (lyserøde, lilla, brune og en fersken farve af en art, altså ikke kanon orange) med en silkesnor igennem, som vist eller hvad det nu er ?

Jeg køber gerne garnet - det er der ingen problemer i:0)

Jeg tager 25 kroner i arbejdsløn per par. Så skal du betale garntes pris hvilket varierer meget iforhold til hvilken kvalitet af garn du ønsker. Det der er brugt på billedet er uld og silke og koster 37 kroner pr bundt og så porto, silkebånd ligger på omkring en femmer pr. par og så porto.

Så alt i alt løber det nok op i 200 kr for 4 par:0)

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

EJ dem bliver jeg også bare NØD til at eje.. hehe hvad vil de koste for 2 par af de første og 2 par af dem med folde kant?? nu bor jeg et stykke væk så kan ikke komme med garnet til dig

Hejsa:0)

Jamen jeg køber gerne garnet for dig, jeg skal bare vide hvilket kvalitet af garn du er interesseret i og hvilke farver:0) Det er er brugt på billederne til dem med bindebånd er en blanding af uld og silke der koster 37 kroner for en garnnøgle, den med foldekant koster vis 15 kroner og er babyuld:0) Silkebåndet er ca 5 kr per par:0)

Jeg tager 25 kroner pr par for at strikke og så garnets pris, silkebåndets pris og porto:0) Vil skyde 170 kroner for 4 par:0)

Anmeld

3. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jamen jeg køber gerne garnet for dig, jeg skal bare vide hvilket kvalitet af garn du er interesseret i og hvilke farver:0) Det er er brugt på billederne til dem med bindebånd er en blanding af uld og silke der koster 37 kroner for en garnnøgle, den med foldekant koster vis 15 kroner og er babyuld:0) Silkebåndet er ca 5 kr per par:0)

Jeg tager 25 kroner pr par for at strikke og så garnets pris, silkebåndets pris og porto:0) Vil skyde 170 kroner for 4 par:0)

Uhh jeg tænker lige over det så vender jeg lige tilbage... tilføjer dig lige som ven så jeg har dig liggende

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Uhh jeg tænker lige over det så vender jeg lige tilbage... tilføjer dig lige som ven så jeg har dig liggende

Det er bare i orden:0)

Du vender bare tilbage:0) Det vil tage mig små 14 dage at få dem lavet til dig:0)

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Mht priser på garnet - så kan det købes ned til de der 15 kroner - behøves jo ikke at blive strikket i det som er brugt på billederne:0)

Så prisen varierer jo meget efter hvilket garn der bruges:0)

Anmeld

3. juni 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Sådan her kan de fx se ud i brune:0)

Perfekt - kan jeg få det rosa bånd i istedet? Altså det som der er på billedet af den rosa du har strikket?

Knus

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Rollo skriver:

Perfekt - kan jeg få det rosa bånd i istedet? Altså det som der er på billedet af den rosa du har strikket?

Knus

Jeps:0) Jeg sætter bare rosa i istedet for:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.