Idun i sin nye vikingeseng :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Den ser bare lækker ud med sådan et skind i..... Som om at man bliver helt omfavnet af den. Gaaaab, bliver helt træt af at se en seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofie skriver:

Den er rigtig rigtig fin.. kan godt forstå hun er glad for den

Hvor skal I på viking henne nu???? Og skal I rundt over det hele igen i år??? Det kunne jo være jeg kunne nå at besøge jer i år.. altså på viking.. hjemme SKAL jeg ihvertfald nå. 

Kh Sofie

Naturligvis skal vi rundt over det hele Vi har kun skippet ét marked, pga bebser... Hehe... Fordi de tligger oveni termin. Sidste tur, er lige inden jeg 'må' føde Så det går regner jeg med. Vi må tage en trillebør med til mig, i den sidste tid

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Benjamin09 skriver:

Den ser bare lækker ud med sådan et skind i..... Som om at man bliver helt omfavnet af den. Gaaaab, bliver helt træt af at se en seng

Hehe Vores seng er fyldt med skind Det er skøøøønt at sove i

Anmeld

3. juni 2010

mariamiss6

Hvor feeeeeeeeeeed er den lige

Jeg havde godt tænkt hvad i ville gøre når baby kom, for jeres viking seng er da ikke såååååå stor igen - vel?

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hvor feeeeeeeeeeed er den lige

Jeg havde godt tænkt hvad i ville gøre når baby kom, for jeres viking seng er da ikke såååååå stor igen - vel?

Nixx... Den er kun 140. Så lidt lille til mor og far og 2 unger

Så godt Idun får sin egen seng allerede i år

Anmeld

3. juni 2010

Sofie

Zafir skriver:

Naturligvis skal vi rundt over det hele Vi har kun skippet ét marked, pga bebser... Hehe... Fordi de tligger oveni termin. Sidste tur, er lige inden jeg 'må' føde Så det går regner jeg med. Vi må tage en trillebør med til mig, i den sidste tid

hvilket marked har I skippet??? Tænker.. kommmer I tæt på os i år?? Jeg kan nok heller ikke kører sååå langt så det ville være helt perfekt hvis det var her i nærheden.. så kommer ungerne og jeg ihvertfald på visit

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Sofie skriver:

hvilket marked har I skippet??? Tænker.. kommmer I tæt på os i år?? Jeg kan nok heller ikke kører sååå langt så det ville være helt perfekt hvis det var her i nærheden.. så kommer ungerne og jeg ihvertfald på visit

Vi har skippet Ishøj Vi er på sjælland til Lejre og Frederikssund

Anmeld

3. juni 2010

Sofie

Zafir skriver:

Vi har skippet Ishøj Vi er på sjælland til Lejre og Frederikssund

JUBIIII.. det var det jeg tænkte.. Lejre.... Jeg VIL afsted i år.. Hvis du allerede nu kender datoen må du gerne skrive den.. ellers smid en sms til mig når du ved noget mere.. For søren jeg håber det er nogle dage vi kan

Anmeld

3. juni 2010

dorthemus

Hvor er den fed..dygtig mand du har dig

Anmeld

9. juni 2010

Avi

hvor ER den fin Zafir  Er det Tom som har kreeret den? Jeg håber at du har det godt med mavsen  Hold da op Idun er blevet stor hihihi...og hvor er hun smuk

Knus Avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.