Idun i sin nye vikingeseng :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.181 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun har bare kravlet rundt i den idag, siden den blev færdig hehe... Far har lavet træ arbejdet og designet den. Den kan skilles ad, så den ingenting fylder Så den kan være med på viking. Det er første gang hun har sin egen seng på viking. HUn er mega glad for den.

Mens jeg sad og så DH, begyndte hun pludselig at snorke.

I morgen bliver den pakket i bussen, så det var i aften hun skulle prøve den, inden teltet er slået op

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

NinaNymannMadsen

den ser da også god ud den seng. håber da hun sover godt i den ved ikke hvordan man ligger i sådan en seng.

Anmeld

2. juni 2010

Margorie

Hvor er den bare super smart.. Synes det lyder så spændene med det der viking

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Hvor er den fin... Den må have været fantastisk siden hun begyndte at snorke...

Anmeld

2. juni 2010

CamillaT89

Der er da sådan lidt hængekøje over den. 

Synes den er super sej

Anmeld

2. juni 2010

JulieE

Zafir skriver:

Hun har bare kravlet rundt i den idag, siden den blev færdig hehe... Far har lavet træ arbejdet og designet den. Den kan skilles ad, så den ingenting fylder Så den kan være med på viking. Det er første gang hun har sin egen seng på viking. HUn er mega glad for den.

I morgen bliver den pakket i bussen, så det var i aften hun skulle prøve den, inden teltet er slået op

Hvor er den fint og den ser ud som om den er god at sove i

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Hvor er den fin... Den må have været fantastisk siden hun begyndte at snorke...

Jeg er også ldit misundelig Men altså - vi har jo vores egen seng. Altså moars og fars seng... Og den vi har lavet om på den, så den er nemmere at sætte op og sådan

Glæder mig sådan til sæsonen starter!! (skal nok spamme med billeder og blogs og alt det der...)

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Jeg er også ldit misundelig Men altså - vi har jo vores egen seng. Altså moars og fars seng... Og den vi har lavet om på den, så den er nemmere at sætte op og sådan

Glæder mig sådan til sæsonen starter!! (skal nok spamme med billeder og blogs og alt det der...)

Ser jeg frem til...

Anmeld

2. juni 2010

Sofie

Zafir skriver:

Den er rigtig rigtig fin.. kan godt forstå hun er glad for den

Hvor skal I på viking henne nu???? Og skal I rundt over det hele igen i år??? Det kunne jo være jeg kunne nå at besøge jer i år.. altså på viking.. hjemme SKAL jeg ihvertfald nå. 

Kh Sofie

Anmeld

2. juni 2010

Pige2009

Den ser super fed ud Sejt hun har sin helt egen vikingeseng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.