kloge kvinder hjælp lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

bette

hvordan skriver man en klage til boligselskabet?

vil klage over min underbo.. men ved sku ik helt hva jeg skal skrive og hva man starter med som overskrift.. (?) "til rette vedkommende, jeg er død træt af min underbo.. do something..) hahaaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ivfmarie

til hvem det måtte vedrøre...

i henhold til vores husreglement (har I sårn et?) i afsnittet/paragraffen om ro og orden, vil jeg hermed tillade mig at klage over beboeren i lejlighed nr....

Ej - det er måske et tand for formelt?

Men ellers bare skriv med korte vendinger hvem I klager over, og hvorfor. Og husk at skrive at I har forsøgt at tale med underboen.
Og husk at tage en kopi og gemme - man hved sgu aldrig om der bliver en sag ud af det...

held og lykke

Anmeld

17. juni 2008

bette

ivfmarie skriver:

til hvem det måtte vedrøre...

i henhold til vores husreglement (har I sårn et?) i afsnittet/paragraffen om ro og orden, vil jeg hermed tillade mig at klage over beboeren i lejlighed nr....

Ej - det er måske et tand for formelt?

Men ellers bare skriv med korte vendinger hvem I klager over, og hvorfor. Og husk at skrive at I har forsøgt at tale med underboen.
Og husk at tage en kopi og gemme - man hved sgu aldrig om der bliver en sag ud af det...

held og lykke

tusinde takker:P lyder ik for formelt..

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

bettemouse skriver:

hvordan skriver man en klage til boligselskabet?

vil klage over min underbo.. men ved sku ik helt hva jeg skal skrive og hva man starter med som overskrift.. (?) "til rette vedkommende, jeg er død træt af min underbo.. do something..) hahaaha

lige et fif...fra da jeg sad i bestyrelsen i vanggaarden....

lad være med at notere tidspunkter, og ´skriv ikke...så gjore hun eller så sagde hun...for så er det direkte overvågning, og det kigger en bestyrelse bare uden om...fortæl dem der er meget støj, og hvad problemet er og så punktum, hold dig til kernen...og lad være med at nedgør den anden person...

ellers er det bare at skrive løs.

held og lykke med det

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

aj det var sgu en tand for rodet...sorry

det jeg mener er, at vi engang fik en klage hvor i der over en periode på 14 dage stod nøjagtigt hvad man havde at brokke sig over.

altså, dato det og det gøede hunden i 3 timer fra klokken dit og dat, dato det og det larmede personerne så og så meget fra klokken dit og dat.

det er nok at sige der er støj ud over det husreglerne tillader!

var det bedre??? lol

Anmeld

17. juni 2008

bette

Loggidut skriver:

det jeg mener er, at vi engang fik en klage hvor i der over en periode på 14 dage stod nøjagtigt hvad man havde at brokke sig over.

altså, dato det og det gøede hunden i 3 timer fra klokken dit og dat, dato det og det larmede personerne så og så meget fra klokken dit og dat.

var det bedre??? lol

jo det var bedre.. skal vist lige have rettet lidt i det så :$

Anmeld

17. juni 2008

bette

Loggidut skriver:

var det bedre??? lol

sætter man sin adresse på inde i brevet eller hvordan?

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

Jeg ville nok underskrive brevet med mit navn og adressen.

Anmeld

17. juni 2008

bette

okay så er det bare hvilken adresse jeg skal sende det til (?)
måske jeg bare skulle aflevere det selv..

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

har I ikke en vicevæt, eller et boligkontor i nærheden? Måske kan du både aflevere til en vicevært (el.lign) og sende et til boligselskabets hovedkontor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.