Lækkert pigetøj str. 74-86 (meget sommertøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.371 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Betteisen

Hejsa.

Hjælp mig med at få tyndet ud i børnetøjet.

Alt tøj er i fin stand, men brugt (ingen huller eller pletter.)

Da portopriserne er skyhøje efterhånden kan det bedst svare sig, at købe flere ting. Jeg er til, at handle med.

1. Me too kjole str. 74
  2. H&M varm cardigan str 80
  3. H&M kjole str. 86 (lille)
  4. IKKS+Joha str. 74+70
  5. H&M tshirts 5 stk str. 80
  6. Ukendt kjole str. 80, Disney str. 74, H&M str. 80
  7. H&M sweat str. 68 Lyserød (lilla solgt)
  8. Spencere: Claire str. 74, Ukendt str. 86, Benneton str. 86, H&M str. 80.
  9. Bukser: Ukendt str. 86, Ukendt str. 86 Name it str. 86

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Maise

hvad skal du have for den lilla og hvid skrivet h og m sweatshirt på billed 19 i str.  80 ?? og hvad er porto ??

mvh maise

Anmeld

2. juni 2010

Betteisen

Maise skriver:

hvad skal du have for den lilla og hvid skrivet h og m sweatshirt på billed 19 i str.  80 ?? og hvad er porto ??

mvh maise

30pp?? Min køkkenvægt strejker, så må lige vende tilbage i morgen med portopris. Der er ikke andet der kan friste???

Anmeld

2. juni 2010

Maise

Betteisen skriver:

30pp?? Min køkkenvægt strejker, så må lige vende tilbage i morgen med portopris. Der er ikke andet der kan friste???

jo det skulle lige være kjolen på billed 3 også så. tænker du kan sende det som maxibrev og b-post. hvordan handler vi ?? fint med de 30-, for blusen.

mvh maise

Anmeld

2. juni 2010

Betteisen

Maise skriver:

jo det skulle lige være kjolen på billed 3 også så. tænker du kan sende det som maxibrev og b-post. hvordan handler vi ?? fint med de 30-, for blusen.

mvh maise

Hej igen. Det var 30 for begge bluser...altså kun 15 for den lilla. Jeg læser med røven åbenbart. Er der ikke andet du kan bruge... Skal nok lave en super pris. Og jo jeg sender billigst muligt som B-post. Skal bare lige ha købt/fundet batteri til den køkkenvægt.

MVH

Louise

Anmeld

2. juni 2010

Maise

Betteisen skriver:

Hej igen. Det var 30 for begge bluser...altså kun 15 for den lilla. Jeg læser med røven åbenbart. Er der ikke andet du kan bruge... Skal nok lave en super pris. Og jo jeg sender billigst muligt som B-post. Skal bare lige ha købt/fundet batteri til den køkkenvægt.

MVH

Louise

man må gerne have efterveer af ammehjerne, har selv meget ammehjerne. jamen kjolen fra billed tre, sweatshirten og så minymo bukserne str. 80 også ville være fint. hun bliver først en str. 80 omkring okt så sommerbluser og kjoler skal jeg ikke bruge ;-) hun er lige imellem 68 og 74 nu og mangler iike noget i 74. havde bare kun to kjoler, så en enkel mere ville være fint.

Anmeld

3. juni 2010

Betteisen

Maise skriver:

man må gerne have efterveer af ammehjerne, har selv meget ammehjerne. jamen kjolen fra billed tre, sweatshirten og så minymo bukserne str. 80 også ville være fint. hun bliver først en str. 80 omkring okt så sommerbluser og kjoler skal jeg ikke bruge ;-) hun er lige imellem 68 og 74 nu og mangler iike noget i 74. havde bare kun to kjoler, så en enkel mere ville være fint.

Så fik jeg vægten til, at virke igen.

15,- for sweat, kan vi sige 20 ialt for bukser og kjole, så er det 35 pp. porto bliver 33 som maxi B post. Altså 68 i alt. Hvad siger du til det?? Sørgeligt portoen skal være så dyr.

Hvis du lige skriver om du stadig er interesseret kan jeg sende kontooplysninger til dig som pb.

MVH

Louise

Anmeld

4. juni 2010

Maise

Betteisen skriver:

Så fik jeg vægten til, at virke igen.

15,- for sweat, kan vi sige 20 ialt for bukser og kjole, så er det 35 pp. porto bliver 33 som maxi B post. Altså 68 i alt. Hvad siger du til det?? Sørgeligt portoen skal være så dyr.

Hvis du lige skriver om du stadig er interesseret kan jeg sende kontooplysninger til dig som pb.

MVH

Louise

det lyder ganske fint, ja det er latterligt at porto er så dyrt. du kan bare sende mig dine oplysninger så overfører jeg penge med det samme. mvh maise

Anmeld

4. juni 2010

iris-mor

Lige hvad jeg mangler!!!

Jeg vil gerne købe og have en samlet pris på følgende billeder incl porto -hvis altså ikke du lige bor i nærheden.

Billede 5, 8, 10, 11, 13, 14, 16 og 19.

Ida

Hvis du har de der bodyer liggende der er halvlange i benene, du ved lidt a la gammeldags badedragter er jeg også interesseret

Anmeld

4. juni 2010

Betteisen

iris-mor skriver:

Lige hvad jeg mangler!!!

Jeg vil gerne købe og have en samlet pris på følgende billeder incl porto -hvis altså ikke du lige bor i nærheden.

Billede 5, 8, 10, 11, 13, 14, 16 og 19.

Ida

Hvis du har de der bodyer liggende der er halvlange i benene, du ved lidt a la gammeldags badedragter er jeg også interesseret

Hejsa..

Jeg har lige slettet det der er solgt, så billederne passer nok ikke mere. Kan du skrive igen, hvilket du er interesseret i?

MVH

Louise

PS: JEg har stadig en hel sæk, der ikke er lagt på endnu... Så hvis du mangler andet end det jeg har her, så sig til.

Jeg har desværre ingen bodyer med halvlange ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.