Min mor har fået kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Siber

Har ingen vise ord, men sender masser af krammer og tanker til jer

Knus SIber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Lene76

ved ik helt hva jeg ska skrive.... men sender en masse tanker og knus

Lene

Anmeld

3. juni 2010

Hyner

Sender en masse tanker og kramtil dig og din familie

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

Tak. Jeg går bare rundt med ondt i maven hele tiden, men vi fik snakket godt sammen i går, og så kan vi ikke gøre andet end at vente, til hun har været afsted igen om en uge. Vi ved ikke engang, hvor slemt det ser ud, men kan jo ikke lade være med at få alle skræmmescenarierne i hovedet. Har lyst til at krølle mig sammen og gemme mig væk, men tror nu jeg prøver at være aktiv i dag, så jeg ikke spekulerer for meget. Det er nu godt at høre om "de gode historier", så tak for det.

Hvordan er det forresten med mammografi? Skal man selv bede om det, eller er det noget, der bliver tilbudt, når man har en bestemt alder eller hvordan?

Knus (er ano af hensyn til min mor)

Anmeld

3. juni 2010

Millebasse

Puha, sikke en besked..

Sender dig en ordentlig bunke krammere

Anmeld

3. juni 2010

Marco2

Stort knus til både dig og din mor.

Håber alt går som det skal og at de kan fjerne det hele.

Mht mammografi er det sådan her i Århus at alle kvinder over 45 (mener jeg det er) bliver tilbudt en mammografi hvert 3. år.

Kvinder under 35 bliver tilbudt en mammografi hvis man mærker en knude eller lignende i brystet. Jeg var selv nervøs for en knude i brystet i efteråret, og fik hurtigt en tid til mammografi som heldigvis viste sig at være ufarlig.

Jeg kender alt til det med at være skrækslagen for at miste sin mor. Min mor har jo fået en blødning i hjerne så hun blev meget syg og efterfølgende har hun fået betændelse i hjernebarken, så hun idag er slemt hjerneskadet. Meget er anderledes, men jeg har hende stadigvæk

Knus ag

Anmeld

3. juni 2010

Nadi

Det er jeg rigtig ked af at høre.

Jeg har haft brystkræft inde på livet, og har det også i baghovedet hele tiden da jeg kan have en risikoprocent på 80 for at udvikle det.

Min kusine fin konstateret brustkræft de hun var 28 år, og har fået fjernet begge sine bryster og sine æggeledere. Hun er helt rask idag. En måned efter fin hendes mor konstateret brystkræft og fik også fjernet det ene bryst, og hun er også rask!!
Kender også en som fik det konstateret omkring samme tid som min kusine og faster, hun er også rask den dag idag.

Sender dig et kæmpe KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.