Min mor har fået kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Anonym trådstarter

Åh jeg har helt ondt i maven. Min mor har fortalt mig her i eftermiddag, at hun har fået at vide i dag, at hun har brystkræft og skal have fjernet det ene bryst. Hun skal til yderligere undersøgelser og information om en uges tid. Hvor er der bare mange spørgsmål, der melder sig nu.

Er der nogen af jer, der har erfaring med brystkræft? Kan det lade sig gøre at fjerne det hele, så hun bliver helt rask, eller vil det altid lure eller blive værre?

Knus - og jeg som troede hun var usårlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

sbs78

Kæmpe krammer til dig

Anmeld

2. juni 2010

bette

åhh nej dog.. det er jeg virkelig ked af at høre..

ja man kan godt blive helt rask efter brystkræft..

har fx en kollega på jobbet der har haft det. men har nu fået af vide at der ikke er mere og at hun er helt rask..

håber du og din mutter er okay.. trods de trælse omstændigheder.

Anmeld

2. juni 2010

Lise

Det gør mig virkelig ondt!  Har desværre ingen vise ord, så nøjes med at sende masser af tanker, god karma og en kæmpe krammer

Anmeld

2. juni 2010

Muffinmus

ingen er usårlige selv om vi går lidt i troen.

Og kan sagtens forstå du er meget ked af den nyhed og det forløb der venter. Det bedste du kan er jo bare at være der når hun har brug for det og støtte gennem processen.

Anmeld

2. juni 2010

Anja

Min mor har haft brystkræft og fik fjernet det ene bryst i 1987. Hun har ikke haft kræft siden.

Vil bare lige fortælle, at det altså godt kan gå fint

Anmeld

2. juni 2010

Stumpen

Sender en kæmpe krammer i din retning

Anja..

Anmeld

2. juni 2010

ivfmarie

Åh kære ven!

Der er mange tanker nu, det kan ikke undgås!

Min mormor fik konstateret brystkræft, fik fjernet bryst og lymfeknuderne  i armhulen - hun blev tussegammel og da hun gik bort, ver det ikke pga kræften - men bare allmindelig alderdom...

Det kan altså sagtens lade sig gøre at vinde over kræften...

Knus og tanker fra Marie (der selv skal til mammografi på næste fredag )

Anmeld

2. juni 2010

birgittemarie

Åh, det må være strengt at blive mindet så voldsomt om, at ens mor ikke altid vil være her. Godt at læse, at der er så mange, der har overlevet det!

Stort knus til dig og rigtig god bedring til din mor.

Anmeld

2. juni 2010

Lulle25

Åh nej dog, sender lige en masse positive tanker til jer og håber det bedste for din mor og jer. God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.