Milas-musen 3 år idag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Tina2

HelleBelle skriver:

Fede billeder af skønne unger Tina. Dejlig langhåret knægt :0))))) Fandt i ud af noget med nogle kugler til togbanen?

Tak Helle:-) Ja, jeg er jo tosset med hans lækre svenskerhår

Den togbane er bare et stoooort hit kan jeg godt sige dig!!! Vi har døjet lidt med kugler, for de skal være af rette str og vægt, ellers dur det ikke... Idag var Thomas så lige i alle Filucas perler og fandt en halskæde, som vi fik lov at pille fra hinanden (mod at hun naturligvis får en ny)  og de perler deri passer perfekt!!!!! Så Milas har været helt væk i det i over en time:-))))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

tb

stort tillykke med drengen  så artig som han dog har været i år, med det super vejr

kh tina

Anmeld

3. juni 2010

Tina2

tb skriver:

stort tillykke med drengen  så artig som han dog har været i år, med det super vejr

kh tina

Tak for det:-) Ja, han fik da lige sørget for godt vejr;-)

Anmeld

3. juni 2010

tumle81

Stort tillykke med ham søde...

Det er nogle dejlige billeder af dine skønne børn :-)

Ja tiden den flyver sgu afsted, kan heller ikke følge med, lige om lidt bliver Valdemar også 3 år!!

Knus Kathrina

Anmeld

4. juni 2010

Tina2

tumle81 skriver:

Stort tillykke med ham søde...

Det er nogle dejlige billeder af dine skønne børn :-)

Ja tiden den flyver sgu afsted, kan heller ikke følge med, lige om lidt bliver Valdemar også 3 år!!

Knus Kathrina

Tak Kathrina, ja det går stærkt:-) Der var gang i den den sommer i 2007.... Milas, Emil, Hjalte og Valdemar:-)

Anmeld

4. juni 2010

tumle81

Tina2 skriver:

Tak Kathrina, ja det går stærkt:-) Der var gang i den den sommer i 2007.... Milas, Emil, Hjalte og Valdemar:-)

Ja en masse dejlige drenge i 2007 og nogle dejlige piger fra 2004 :-)

Anmeld

7. juni 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Tak Sofie, ja det bli'r nu dejligt med en bette bebs i huset igen, jeg glæder mig rigtig meget

Ja jeg glæder mig også helt ubeskriveligt meget... Så  jeg bare for, at lillesøster bliver en lige så nem baby som freya & Loke

Anmeld

8. juni 2010

Avi

AI...!!  TILLYKKE pinligt - jeg var sikker på at det først var til Juli ..

Ja det er helt vildt som han vokser, jeg synes godt nok at han var vokset helt vildt da jeg så ham til karneval Og Filusen også hun er jo et helt hoved højere end Naja nu haha...men det er jo heller ikke så underligt med høje forældre..

Hvor var det sejt at han bare lige steg op på den tohjulede, det er da svært lige første gang....

Knus Avi

Anmeld

8. juni 2010

Tina2

Avi skriver:

AI...!!  TILLYKKE pinligt - jeg var sikker på at det først var til Juli ..

Ja det er helt vildt som han vokser, jeg synes godt nok at han var vokset helt vildt da jeg så ham til karneval Og Filusen også hun er jo et helt hoved højere end Naja nu haha...men det er jo heller ikke så underligt med høje forældre..

Hvor var det sejt at han bare lige steg op på den tohjulede, det er da svært lige første gang....

Knus Avi

He he, nej han er en juni-dreng

Ja, små er de ikke, men det tænker vi jo ikke over i hverdagen....

Min bror og hans kæreste skal jo giftes til august på Bornholm så de kom med Filucas brudepigekjole i lørdags, super flot- og i str 10 år!!!!  Skal liiige ha taget nogle cm af, men ellers er den faktisk rigtig fin i str til hende:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.