Milas-musen 3 år idag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Tina2

Kan altså slet ikke forstå det er 3 år siden jeg fødte ham! Synes jo nærmest lige han er blevet født ;-) Det er så vildt han snart skal være storebror

Han trives i børnehaven og hygger sig med Filuca og alle de andre unger dernede:-)

Her er lige lidt billeder fra imorges (med total morgenhår)  Han blev superglad for sine gaver, fik en Thomas tog spil til tv'et, Thomas togbane der kører på batteri, ny cykelhjelm og en ny cykel :-) Han har aldrig kørt på tohjulet med støttehjul før, men han satte sig bare op og fes derud af:-)))))) Store dreng:-)

Vi har hygget inde i byen idag, han sku' ha' lavet nyt pas, da vi har snakket om afbudsrejse i uge 24....

Derefter bestilte han frokost på Sunset og til aftensmad har han bestilt Thomas' pandekager:-) Imorgen skal han holde fødselsdag i børnehaven og lørdag kommer familie og venner til fødselsdag i haven og 25 grader, helt perfekt:-)))))

Knus Tina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Tina Andersen

Viiilldt mand og kæft nogle lækre unger du holder dig Utroligt som tiden flyver afsted men stort tillykke med ham

Anmeld

2. juni 2010

Fines mor

Endnu et tillykke med ham, tænk jeg syntes det var igår - så har det som dig...tiden går bare!!!

Anmeld

2. juni 2010

Sofie

Neeeeej altså hvor er han SKØØØNNNN.. ja det er de begge to jo

Stort stort tillykke igen med ham.. Lyder til han har haft en super dejlig fødselsdag.

og ja.. tiden flyver jo afsted.. kan heller ikke følge med.. Og snart Tina.. sidder vi endnu engang med 2 små bebser

Kh Sofie

Anmeld

3. juni 2010

lene

Stort tillykke med ham, hvor han altså skøn,

vildt de bliver så store nu

knus Lene

Anmeld

3. juni 2010

HelleBelle

Fede billeder af skønne unger Tina. Dejlig langhåret knægt :0))))) Fandt i ud af noget med nogle kugler til togbanen?

Anmeld

3. juni 2010

Tina2

Tina Andersen skriver:

Viiilldt mand og kæft nogle lækre unger du holder dig Utroligt som tiden flyver afsted men stort tillykke med ham

Taaaark Tina :-) Synes altså også de er rigtig dejlige

Anmeld

3. juni 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Endnu et tillykke med ham, tænk jeg syntes det var igår - så har det som dig...tiden går bare!!!

Tak Helle, ja man kan sgu slet ikke følge med!!!! :-)

Anmeld

3. juni 2010

Tina2

Sofie skriver:

Neeeeej altså hvor er han SKØØØNNNN.. ja det er de begge to jo

Stort stort tillykke igen med ham.. Lyder til han har haft en super dejlig fødselsdag.

og ja.. tiden flyver jo afsted.. kan heller ikke følge med.. Og snart Tina.. sidder vi endnu engang med 2 små bebser

Kh Sofie

Tak Sofie, ja det bli'r nu dejligt med en bette bebs i huset igen, jeg glæder mig rigtig meget

Anmeld

3. juni 2010

Tina2

lene skriver:

Stort tillykke med ham, hvor han altså skøn,

vildt de bliver så store nu

knus Lene

Tak Lene, ja der skal fart på, hvis man skal nå at følge med tiden, synes jeg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.