1. dag i vuggeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Marco2

Hejsa. I dag var første dag for Emily i vuggeren. Men hun var der ikke :D Med alle de udfordringer der har været for at få en plads, har vi jo gjort os nogle foranstaltninger, for at sikre pasning til Emily, som så gør at jeg først skal start på arbejde efter sommerferien. Og derfor har vi ikke som sådna brug for pladsen før til aug. Men hun har pladsen fra igår af. Så jeg ville lige ringe derop og høre hvordan det passer ind i deres program at vi kigger op og ser vuggereh og får snakket om det hele.. Og de siger så at de havde troet at hun startede idag, og de havde lavet skilt med "Velkommen Emily" og alt muligt...(L) Det virker bare så godt, at de helt har haft styr på sådan noget til idag, og det giver et godt indtryk af stedet.. Men vi har jo ikke haft mulighed for at snakke med dem, for vi fik tilbudt pladsen om mandagen hvor konflikten var startet og de er jo først startet op igen idag.... Og idag tænkte jeg var en rigtig dårlig dag at komme derop, med børn og gog'er der ikke har været der i hundrede år. Så de ville sikkert have så rigeligt at se til... Jeg skal på arbejde i morgen og ha' mg på torsdag så vi har aftalt at vi kommer derop på fredag. Så kan farmand også komme med. Nå, et langt indlæg om sludder, men vil bare sige at jeg er glad for det første indtryk af stedet, og glæder mig til at møde dem alle på fredag. God dag til Jer alle. AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ivfmarie

nice Ag... det er alfa og omega at mor og far er trygge ved stedet - så blir ungerne det halt automatisk :D

BTW, ag - you got mail ;)

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

harhhh....så kom hun slet ikke alligevel???

aj da marco...kan i så få besøgt de søde pædagoger...de virker godt nok søde (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.