Savner mine unger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Mary

Jeg havde faktisk ikke troet jeg skulle få de her følelser, har hele tiden været meget afklaret omkring at Annika skulle i vuggestue, og har vist mest af alt glædet mig rigtig meget til at have lidt Maria-tid :$ Der er ingen problemer i vuggestuen - dog har vi været ramt af strejken, så Annika nåede ikke at være der ret mange dage inden. Derefter har de begge så været afsted en enkelt gang om ugen pånær en uge. De har været der fra 8-12. Det var de også igår, og idag tænkte jeg så at hun skulle være der i længere tid. Det er lidt besværligt at planlægge, da hun ikke sover på helt faste tidspunkter, slet ikke i vuggestuen endnu da! Derudover skal det også gå lige op med Julianes rytme.... = besværligt! Jeg ringede til vuggestuen kl 11 for at høre, og vi aftalte at jeg skulle komme kl 14 - så er Juliane sandsynligvis vågen, og Annika skal så direkte hjem og putte sin anden lur. MEN de ringede så lige for lidt siden, og sagde at Annika var dødtræt. Jeg tog en hurtig beslutning, at hun skulle blive puttet deroppe. Juliane sover jo stadigvæk, og jeg vil ikke vække hende for at Annika kan komme hjem og sove når hun ligeså fint kan gøre det i vuggestuen. Så, nu skal jeg først hente dem når Annika vågner... Jesus Kristus en udredning :P MEN jeg føler simpelthen sådan en skyld over jeg lader hende blive deroppe....Åååh, og jeg savner hende! Hun er jo stadig så lille (L):'( Juliane synes sgu bare det er herligt at være deroppe - savner selvfølgelig også hende, men jeg føler ikke at jeg svigter hende på samme måde. Altså giver det overhovedet mening? Det er også bare fordi jeg er jo bare herhjemme, kunne ligeså godt hente dem tidligere.....tænker jeg. Nu er det bare sådan at jeg virkelig har trængt til den her dag - jeg har siddet og slappet af, lavet pilates, lavet huslige gøremål og taget et dejligt varmt langt bad. Det er selvfølgelig helt i orden hun er i vuggestue, men jeg føler sådan jeg svigter min lille fugleunge som slet slet slet ikke kan klare sig uden sin stakkels moooar. piv..... Savner dem rigtig meget lige nu - synes der er evigheder til jeg skal hente dem. Det er sikkert også sundt at mærke det savn lidt - synes jeg har været temmlig irriteret på dem på det sidste :$:S Hehe..... Ih, det var dejligt at få luft. Tvivler på at der faktisk er nogle der har læst aaaalt det jeg lige har skrevet ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ivfmarie

Jeg har læst heeelt til enden, og søde Maria - du er jo bar en sød mor der elsker sine børn :)
Men elsk da også dig selv lidt, og nyd at du kan slappe af og pleje dig selv i de ekstra timer. Der er ingen af dine tøser der ser på uret og tænker: "Hmmm - mor skulle have været her for ti minutter siden - wræææl, hun svigter os!!" ... :D

Dine unger har det fint!

Marie - på fifaen med begge unger i DP - og jeg har ikke dårlig samvittighed ;)

Anmeld

17. juni 2008

bette

nyd tiden for dig selv og forkæl dig selv..!

ungerne har jo godt af at komme ud sammen med andre børn.. så det skal du bestemt ikke have dårlig samvittighed over..

smæk fusseren op på bordet og nyd stilheden for en stund..

er sikker på de små elsker dig lige så højt nu som hvis du var der på slaget 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.