L-n 23 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

hen86

nuuurh hvor er det en fin mave det er bare det bedste at mærke baby hoppe,sparke og rulle rundt... iii altså

iiih hvor går tiden stærkt hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Kruse90

hvor er det bare en super flot mave.
Virkelig!!
Det må være så fantastisk for jer skat.

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

Low skriver:

Hvor er det dog en fin mave .

Bare vent til maven bliver lidt større, så bliver der most godt rundt der inde

Tak

Hehe.. vil jeg se frem til - håber dog han så er kravlet lidt længere oppe i maven hehe..

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

nuuurh hvor er det en fin mave det er bare det bedste at mærke baby hoppe,sparke og rulle rundt... iii altså

iiih hvor går tiden stærkt hva?

Stod lige og tænke på dig da jeg vaskede op.

Hvordan går det med dig, endnu ingen tegn på fødsel?

Yir.. og ja, det gør det virkeligt - er bare super dejligt

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Ja, for når jeg kigger nogen billeder herinde så syntes jeg der er mange det kan ses på, hvor jeg ikke syntes det er synligt på mig. Men det begynder jo at komme ligeså stille.  Uhh, glæder mig så meget til jeg kan mærke liv, det bliver bare så fedt, og glæder mig til Lasse kan være med indover også.

Her er der ikke de store chancer for tøjet kryber, og hvis det gør, så er det nok mest min skyld, det er mig der vasker tøj for det meste. Det er kun hvis vi låner vaskemaskine ved svigermor at det sker det er Lasse der vasker. Men det gør heller ikke noget, han tager over så mange andre steder

Så bliver du jo nok bare ikke så stor, og føler dig som en omvandrende kæmpehval til sidst? hehe..

Men det skal nok komme smukke, er gået sindssygt stærkt for mig her den sidste måned..og jeg mener VIRKELIG stærkt hehe..

Kan jeg godt forstå du glæder dig til, det er også bare helt specielt Og den kontakt man får, med sit lille vidunder er også bare helt vidunderlig

Hehe.. så er du da næsten garanteret han ikke krymper noget af dit tøj..

Uh kæresten her har ødelagt en splinterny mærkebluse ( købte to på tilbud - første og sidste gang! hehe..)

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

Mette. skriver:

Lækker mave - Det er så fantastisk når de små sparker rundt derinde.. Man bliver helt blød om hjertet.

Ja, det gør man virkelig

Tudede også bare i starten da han møvrede rundt og sparkede - var bare så rørt, i chok, lykkelig.. jamen en helt masse følelser på en gang.. Hehe...

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

hvor er det bare en super flot mave.
Virkelig!!
Det må være så fantastisk for jer skat.

Tak smukkeste..

Ja, det er virkelig dejligt

Håber sådan at det snart bliver jeres tur du skal også have den fantastiske oplevelse det er at mærke sin lille baby møvre rundt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.