L-n 23 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Trolde_mor

Så er vi allerede nået til uge 24, som tiden dog bare flyver afsted.

Ham den lille i maven, sparker og møvre godt rundt - så meget at mor er helt øm

Men har dog fundet ud af at varmepuden bringer ham lidt til ro, når jeg har brug for en sparkepause hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Så er vi allerede nået til uge 24, som tiden dog bare flyver afsted.

Ham den lille i maven, sparker og møvre godt rundt - så meget at mor er helt øm

Men har dog fundet ud af at varmepuden bringer ham lidt til ro, når jeg har brug for en sparkepause hehe

Det er for vildt... Så er jeg i uge 14 nu, puha, forstår det slet ikke...

Hvor er det bare en fin mave...  VIL OS HA......

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Det er for vildt... Så er jeg i uge 14 nu, puha, forstår det slet ikke...

Hvor er det bare en fin mave...  VIL OS HA......

Tak

Uhh hehe.. Er så sejt vi lige har 10 uger imellem os

Smiler.. det får du jo også snart En som også sparker og møvre ivrigt rundt, og kryber helt hen til mors hånd når hun nusser maven det samme sted

Anmeld

2. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Tak

Uhh hehe.. Er så sejt vi lige har 10 uger imellem os

Smiler.. det får du jo også snart En som også sparker og møvre ivrigt rundt, og kryber helt hen til mors hånd når hun nusser maven det samme sted

Jeg syntes det er virkelig godt ramt med de 10 uger...

Åhh ja, inden længe begynder det at være virkelig, virkelig. Kan godt se det når jeg kigger de billeder jeg har taget, men kan ikke mærke det på noget af mit tøj, heldigvis. Men det kommer nok hurtigere end jeg forventer det

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Jeg syntes det er virkelig godt ramt med de 10 uger...

Åhh ja, inden længe begynder det at være virkelig, virkelig. Kan godt se det når jeg kigger de billeder jeg har taget, men kan ikke mærke det på noget af mit tøj, heldigvis. Men det kommer nok hurtigere end jeg forventer det

Ja, faktisk lidt imponerende godt

Ja, det er det gode ved at have taget billeder, så kan man virkelig se det.

Men må indrømme at jeg godt nok også syntes jeg har kunne mærke det her de sidste 14 dage når jeg sådan tager mig om maven og når jeg nusser den..

Hehe.. kunne mærke det ret tidligt. Men kæresten startede også med at krympe mine bukser, så, dem passede jeg ikke så længe.. hehe

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Flot mave....

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

MoarJ skriver:

Flot mave....

Tak

Anmeld

2. juni 2010

Low

Hvor er det dog en fin mave .

Bare vent til maven bliver lidt større, så bliver der most godt rundt der inde

Anmeld

2. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Ja, faktisk lidt imponerende godt

Ja, det er det gode ved at have taget billeder, så kan man virkelig se det.

Men må indrømme at jeg godt nok også syntes jeg har kunne mærke det her de sidste 14 dage når jeg sådan tager mig om maven og når jeg nusser den..

Hehe.. kunne mærke det ret tidligt. Men kæresten startede også med at krympe mine bukser, så, dem passede jeg ikke så længe.. hehe

Ja, for når jeg kigger nogen billeder herinde så syntes jeg der er mange det kan ses på, hvor jeg ikke syntes det er synligt på mig. Men det begynder jo at komme ligeså stille.  Uhh, glæder mig så meget til jeg kan mærke liv, det bliver bare så fedt, og glæder mig til Lasse kan være med indover også.

Her er der ikke de store chancer for tøjet kryber, og hvis det gør, så er det nok mest min skyld, det er mig der vasker tøj for det meste. Det er kun hvis vi låner vaskemaskine ved svigermor at det sker det er Lasse der vasker. Men det gør heller ikke noget, han tager over så mange andre steder

Anmeld

2. juni 2010

Mette.

Lækker mave - Det er så fantastisk når de små sparker rundt derinde.. Man bliver helt blød om hjertet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.