WAHUUU!! JEG HAR BARSEL - IGEN!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

ivfmarie

Ja, så faldt det heldigvis på plads... jeg er officielt på barsel igen nu. Indtil 1.august hvor jeg skal starte mit nye job.

Lang sommerferie, here I come!

Det var bare SÅ lækkert at det ku lade sig gøre, jeg syns altså det ville være en lidt klam fidus at være på arbejde når jeg har sagt op. Heldigvis er der ingen sure miner på det gamle job - de ønskede endda held og lykke, og måske på gensyn ;)

Marie - der overvejer at spille lotto - jeg har virkelig "heldet" med mig i disse dage 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Loggidut

sådan....så er du tilbage på lånt tid...fedt! nu er jeg sgu glad!

Anmeld

17. juni 2008

Anja

Super dejligt ! Tillykke med den barsel :P

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

ja da spil lotto!!!! og del med mig:P

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

ja da spil lotto!!!! og del med mig:P

jeg tror hellere jeg vil prøve heldet og se om banken vil låne os til et hus... Det er lige det sidste vi mangler for at alle mine drømme blir opfyldt (lige for nu ihvertfald ;))

Og vi har et rigtig fint lille hus i kiggerten - bare en ½ mill for dyrt, men mon ikke banken er ligeglad med det? Nooot! :(

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

jaaaa man kan aldrig vide.. nogle gange er banken rent faktisk til at snakke med!!!!!8D

men det ville da være fantastisk hva

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

jaaaa man kan aldrig vide.. nogle gange er banken rent faktisk til at snakke med!!!!!8D

men det ville da være fantastisk hva

Ja, min stooore drøm er at kunne GÅ hen med ungerne til dp om morgnen - eller måske cykle.. Jeg er bare så træt af at bruge hundred år og en dårlig ryg på at stoppe dem i bilen, for at pille dem ud igen efter 5 minutter...

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Weeee, tillykke!! 8D Ja, du må hellere spille lotto og vinde de penge, I mangler til huset, for det kunne da være kæmpe cool at flytte så tæt på DP og det skulle da vist kunne lade sig gøre at vinde, når man er dig lige nu (C)

Ej, hvor er det dejligt (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.