Uge 32(31+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.123 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

CamillaT89

Så er vi nået til uge 32. Der er jo faktisk slet ikke så længe igen (prøver jeg på at overbevise mig selv om)
Ej, når man tænker tilbage på de sidste 8 uger, er de da fløjet afsted, men de sidste må nu gerne gå endnu hurtigere  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Mettemus

Hvor er du fin og rund!! Hvad er det for nogle ar du har over din navle?

Anmeld

1. juni 2010

CamillaT89

Mettemus skriver:

Hvor er du fin og rund!! Hvad er det for nogle ar du har over din navle?

Mange tak. Jeg har lavet navlepiercing omkring 4 gange på mig selv for nogle år tilbage, så de har åbenbart været lidt skæve, tror jeg. Det var ikke noget, man kunne se før jeg blev gravid

Anmeld

1. juni 2010

Mettemus

ct skriver:

Mange tak. Jeg har lavet navlepiercing omkring 4 gange på mig selv for nogle år tilbage, så de har åbenbart været lidt skæve, tror jeg. Det var ikke noget, man kunne se før jeg blev gravid

Okay, og det ser helt fint ud (bortset fra at man nu kan se dem)? Jeg har nemlig selv nogle ar omkring navlen efter operation der ikke er vokset ret pænt sammen, og er lidt spændt på hvordan de reagerer når maveskindet bliver strukket rigtig meget. Er ret nervøs for at det ender i kæmpe strækmærker

Anmeld

1. juni 2010

CamillaT89

Mettemus skriver:

Okay, og det ser helt fint ud (bortset fra at man nu kan se dem)? Jeg har nemlig selv nogle ar omkring navlen efter operation der ikke er vokset ret pænt sammen, og er lidt spændt på hvordan de reagerer når maveskindet bliver strukket rigtig meget. Er ret nervøs for at det ender i kæmpe strækmærker

Ja, det ser fint ud for mit vedkommende. Ingen strækmærker endnu - det kan jo stadig nå at komme

Jeg tror ikke, du skal være så nervøs for det. Mine ligner i hvert fald ikke noget, der overvejer at blive til strækmærker

- Uanset hvad, så bliver strækmærkerne jo mindre tydelige med tiden, så det skal nok gå det hele

Anmeld

2. juni 2010

NoName

wow en flot mave... kugle rund....

kan se din navle også er forsvundet....

Anmeld

2. juni 2010

CamillaT89

noname skriver:

wow en flot mave... kugle rund....

kan se din navle også er forsvundet....

Tak - Din er altså også flot!

Ja, der er ikke meget navle tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.