12+5 med tvillingerne ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

FruEllingsen

Sikke en flot mave du allerede har dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Diana...

mullesmith2 skriver:

110kg det er ik løgn det er nok nærmere 111kg også  Men altså  jeg er da vildt glad for det ikke ser sådan ud

Det synes jeg altså overhoved ikke man kan se når du ligger der der ligner du mere mig faktisk og jeg vejer 83. Nå men uanset tal synes jeg sgu du en køn pige!

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Diana... skriver:

Det synes jeg altså overhoved ikke man kan se når du ligger der der ligner du mere mig faktisk og jeg vejer 83. Nå men uanset tal synes jeg sgu du en køn pige!

Jamen takker da  

Anmeld

1. juni 2010

Vial

Sikke en fin mave du har.

Jeg vejede selv lige i overkanten da jeg blev gravid. Mit bmi var på lidt over 25. Vejede 85 kilo og er 181 cm.

I min graviditet har jeg kun taget 2-3 kilo på. Det er faktisk slet ikke uhørt at tvillingegravide som er overvægtige taber sig under graviditeten. Så du kan godt regne med, at du ikke tager 20-30 kilo på, som man sagens kan, når man er normalvægtig.

Så du skal ikke være så bekymret for belastningen. Det regulerer sig for de fleste.

I øvrigt vidste du at overvægtige har større risiko for at få tvillinger - vildt nok ik. 

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Sikke en fin mave du har.

Jeg vejede selv lige i overkanten da jeg blev gravid. Mit bmi var på lidt over 25. Vejede 85 kilo og er 181 cm.

I min graviditet har jeg kun taget 2-3 kilo på. Det er faktisk slet ikke uhørt at tvillingegravide som er overvægtige taber sig under graviditeten. Så du kan godt regne med, at du ikke tager 20-30 kilo på, som man sagens kan, når man er normalvægtig.

Så du skal ikke være så bekymret for belastningen. Det regulerer sig for de fleste.

I øvrigt vidste du at overvægtige har større risiko for at få tvillinger - vildt nok ik. 

Havde godt hørt eller læst tror jeg, det med at overvægtige har større chance for at få tvillinger  Håber godt nok også jeg kan holde vægten nogenlunde og måske endda tabe mig lidt.

Anmeld

1. juni 2010

CS

mullesmith2 skriver:

Ville lige vise jer hvor rund min mave allerede er blevet med tvillingerne. Nu er jeg også en stor pige i forvejen på 110kg  så det skal man lige tage i betragtning. Men er for første gang nogensinde stolt over at min mave er vokset hihihi

Sikke en lækker mave med to skønne babybørn

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Ja den er da meget gravid min mave selvom jeg ik er ret langt hehe

Anmeld

1. juni 2010

Sakris

Jeg synes du er smuk, og sikke en fin mave du allerede har!

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Sakris skriver:

Jeg synes du er smuk, og sikke en fin mave du allerede har!

Mange tak  ja jeg syntes også maven er lidt vild allerede. men sådan skal det nok være når jeg er lidt stor i forvejen og der så er to derinde hehe

Anmeld

1. juni 2010

wamse

Hvor er du en super smuk kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.