12+5 med tvillingerne ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.064 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

mullesmith2

Ville lige vise jer hvor rund min mave allerede er blevet med tvillingerne. Nu er jeg også en stor pige i forvejen på 110kg  så det skal man lige tage i betragtning. Men er for første gang nogensinde stolt over at min mave er vokset hihihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Diana...

110 kg det var bare for sjov ikke. For du ligner altså ikke en pige på 110 kg  Jeg synes du er smuk pige med en smuk mave med 2 smukke bebser i  

Knus Diana. 

Anmeld

1. juni 2010

Mettemus

Hvor sjovt - jeg havde lige siddet og læst et andet af dine indlæg og tænkt "nu må der da snart komme et mavebillede", og her er det så! Synes du ser fin, flot og stolt ud! Glæder mig til at følge din mave. Har du fået det bedre i forhold til kvalme?

Anmeld

1. juni 2010

Shibby

Du ligner ikk en på 110 kg

Tvillinger..suk.. Var det ikke n vild nyhed..? Hvordan tog kæresten det?

Anmeld

1. juni 2010

Faith

Smuk smuk smuk!

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Shibby skriver:

Du ligner ikk en på 110 kg

Tvillinger..suk.. Var det ikke n vild nyhed..? Hvordan tog kæresten det?

Jo jeg vejer godt nok 110kg men dejligt jeg ik ligner en hehe  Min kæreste syntes bare det var super dejligt, han havde haft det på fornemmelsen at der var to hehe meget mystisk.

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Mettemus skriver:

Hvor sjovt - jeg havde lige siddet og læst et andet af dine indlæg og tænkt "nu må der da snart komme et mavebillede", og her er det så! Synes du ser fin, flot og stolt ud! Glæder mig til at følge din mave. Har du fået det bedre i forhold til kvalme?

Tak, er også helt stolt over min mave for tiden hehe... Jeg har stadig morgenkvalme men nu kan jeg klre den uden at kaste op, så det er da blevet bedre

Anmeld

1. juni 2010

Shibby

Wierd at han havde det på fornemmelsen Hvor er det godt at det var hans reaktion!

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Diana... skriver:

110 kg det var bare for sjov ikke. For du ligner altså ikke en pige på 110 kg  Jeg synes du er smuk pige med en smuk mave med 2 smukke bebser i  

Knus Diana. 

110kg det er ik løgn det er nok nærmere 111kg også  Men altså  jeg er da vildt glad for det ikke ser sådan ud

Anmeld

1. juni 2010

mullesmith2

Shibby skriver:

Wierd at han havde det på fornemmelsen Hvor er det godt at det var hans reaktion!

Ja det er dejligt, Det var mere mig der blev helt træt af det efter vi fik det afvide, blev helt bange for hvor hårdt det dog bliver. Meen det skal nu nok gå nu vil jeg bare koncentrere mig om at få udruget to velskabte børn heehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.