bruger i stadig jeres slynger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Susan1978

Hej alle slyngebrugere

jeg er bare nysgerrig om i stadig bruger jeres slynger, jeg kan huske fra dengang ea begyndte at kravle (7 mdr) og gå (10 mdr), så blir de bare ik brugt ret meget.

jeg brugte min højst grimme krammesele her da Emil var syg og bare ville hænge.. det huede ham meget godt, men ellers bruger jeg dem faktisk ikke og jeg har da en del..

hvad med jer.. ?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Mary

Jeg brugte min mei tai forleden dag, første gang jeg havde Annika på ryggen, og vi gik en lang tur! Det er hundrede år siden jeg sidste har haft den fremme, men det skal jeg helt klart noget mere - skal lige have lidt træning i at bære på ryggen ;) Men hun sad bare og sludrede og pegede! Meget mere end når hun sidder i klapvogn, der brokker hun sig rigtig meget af og til!

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Jeg bruger stadig viklen i ny og næ, men jeg skal have lavet mig en god MT, for hold op, hvor er de gode!! Ingen rygpine, glad barn, der sidder godt og ingen skarvende stofstrimler (L)

Jeg prøvede jo min søsters nyeste tiltag for et par uger siden og åååh, hvilken lettelse...

Kig lige her, hvis I ikke har set den før:

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=999&su b=138&page=1

Kh Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Mikkelmusen

Jeg får slet ikke brugt mine... ærgeligt men sandt! Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte Filuca ordenligt i den og hun bliver sur efter vi har kæmpet med den i 5 min.

Jeg ville ønske jeg gjorde, men jeg gør det desværre ikke.

Anmeld

17. juni 2008

Ny mor

Må tilstå jeg ikke har brugt den længe - jeg synes Marius er såååå tung at slæbe rundt på, desværre, selvom han stadig godt kan lide slyngen...
Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Astrid P

Jeps, vi bruger vores Skildpadde (en slags MT) ganske ofte. Og Smilla er ellers et stort barn, men det er stadig rigtig dejligt at bære hende i den... PT. går jeg og drømmer om at få råd til en af de lækre MT'er fra Kleinsmekker.

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Ja, men glemmer tit at ta den med, så det er ikke så tit som jeg har lyst/brug for :S

Men ellers er jeg rigtig glad for at måtte låne den af Tynen :D Du må sige til hvis du skal have den igen...

-Nadia

Anmeld

17. juni 2008

Lise

Har hverken brugt slyngen eller MT'en i laaaaang tid. Men jeg skulle måske - nogle gange er han bare sååååe træt når han kommer hjem fra job i vuggestuen at han vil hænge, hænge, hænge - og så er det jo svært at lave andet..

Anmeld

17. juni 2008

Mary

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Jeps, vi bruger vores Skildpadde (en slags MT) ganske ofte. Og Smilla er ellers et stort barn, men det er stadig rigtig dejligt at bære hende i den... PT. går jeg og drømmer om at få råd til en af de lækre MT'er fra Kleinsmekker.[/citat] Jeg har en lækker Luna Kleinsmekker..... (L)(L) den er altså også bare helt vidunderlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.