Jeg skal tøsehygge idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Nadi

Jeg vil gå i bad nu og gøre mig lidt forårslækker (C) (tror på at hvis jeg håber på at det bliver godt vejr og klæder mig derefter så skal det nok blive sommer igen!)

Og så vil jeg ta ind i byen og mødes med min rigtig gode veninde, så skal vi en tur på café og bare tøsesnakke og hygge :)

I andre må også have en helt fantastisk dag!

(H)

-Nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ivfmarie

ahhh.. nice.
Ja jeg skal jo også hygge med vores alle sammens Loggi :D
Men jeg kunne nu også bruge sådan et "gør mig lækker tripp med bad og pænt tøj og sårn"... men det må lige vente til jeg kan komme i bad - og selv hente noget tøj. Lige nu er garderoben overladt til manden 8( Så det er ham der bestemmer hvad jeg skal ha på...

Marie - der ønsker god tøsehygge til dig søde Nadi

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

det blir dejligt:D
nyyd det nu

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Det lyder rigtig dejligt :) Håber, du får en skøn tur!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Jeg havde bare [k]så[/k] skøn en tur :) Fik shoppet MEGET for en masse penge jeg ikke har :$ men nøj hvor var det godt :D Så på café ludwig hvor vi fik plads i gårdhaven, så vi kunne nyde solen (C) Så shoppede vi lidt mere... Ja det var faktisk så skøn en tur at jeg fuldstændig glemte at jeg skulle ud at gå søen rundt med min mor 8( :S Men hun kom over det ;) Jeg kom også først i tanke om, halvt på vej over til dp'en, at Oliver er i gæste dp, så skulle lige et andet sted hen efter ham!!! Men det var en super skøn dag men en super skøn veninde (L)

Anmeld

17. juni 2008

bette

heh dejligt med lidt go mad og noget shop amok.. haha..

heh du var da sikkert helt beruset af dagens gode oplevelser at du ville hente din dreng det forkerte sted8D

heidi som også vil shoppe.. men som ikke må... ENDNU!!!!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.