Sko til de små, hvilke er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

N&J

Yrsa skriver:

Jeg sværger til Angulus...og de er gode til dem med brede fødder. og så er de super lækre og god pædagog stil...

Syntes bare kun jeg har set dem i drengefarver.. men må jo heller ud og kigge mig omkring og se hvad der er på markedet.. :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

N&J

Maria. skriver:

Jeg har en søn med lidt brede og "flade" fødder og ham køber vi bundgaard og Angulus til!  

Ja, det kan være jeg skal kigge på dem... :O)

Anmeld

1. juni 2010

N&J

Kirle skriver:

Naturino eller testvinder i tjek test (politiken.dk)

Det mærke er jeg godt nok aldring faldet over... :O)

Anmeld

1. juni 2010

N&J

mor6473 skriver:

Ecco sandaler, nike kondier og celavi gummistøvler har vi i gangen lige nu

Hov har du ikke skiftet profil eller er det mig der forveksler billeder??? Jeg faldt over et par name it sandaler, som var rigtige bløde og støttende, men skal have købt et "i den lidt dyre ende" snart... ja, ekko havde jeg også kigget på, det bliver bare så kompliceret fordi man ikke ved hvad der er bedst.. 

Anmeld

1. juni 2010

frk Jensen

N&J skriver:

Hov har du ikke skiftet profil eller er det mig der forveksler billeder??? Jeg faldt over et par name it sandaler, som var rigtige bløde og støttende, men skal have købt et "i den lidt dyre ende" snart... ja, ekko havde jeg også kigget på, det bliver bare så kompliceret fordi man ikke ved hvad der er bedst.. 

jo jeg har skiftet navn.... Du ved skønne ekser der snager herinde...

Hvad med at tage prinsessen med ud og prøve skoene? jeg kan ikke købe sko til marcus uden at jeg har ham med...

Anmeld

1. juni 2010

Thildesmor

N&J skriver:

Tak for rådene.. de kunne helt sikker bruges mere brugbart end det jeg har fået i skobutikken.. 

hihi godt de kunne bruges  kunne godt lige hive en dag ud af kalenderen og være guide for et par timer i skobutikkerne  

Anmeld

1. juni 2010

<3

N&J skriver:

Det mærke er jeg godt nok aldring faldet over... :O)

Naturino har de fleste. De er ligesom (bedre siger nogen) som ekko men bare billigere

Anmeld

2. juni 2010

N&J

mor6473 skriver:

jo jeg har skiftet navn.... Du ved skønne ekser der snager herinde...

Hvad med at tage prinsessen med ud og prøve skoene? jeg kan ikke købe sko til marcus uden at jeg har ham med...

Det gør jeg også hver gang, men af en eller anden årsag var det ikke indlysende for hverken mig eller damen i skobutikken at hun havde en bred fod (havde ikke tænkt videre over det)

Anmeld

2. juni 2010

N&J

Anette-Johansen skriver:

hihi godt de kunne bruges  kunne godt lige hive en dag ud af kalenderen og være guide for et par timer i skobutikkerne  

Det var der helt sikkert mange der kunne have brug for.. 

Anmeld

2. juni 2010

frk Jensen

N&J skriver:

Det gør jeg også hver gang, men af en eller anden årsag var det ikke indlysende for hverken mig eller damen i skobutikken at hun havde en bred fod (havde ikke tænkt videre over det)

hvad skobutikker handler du i? Jeg har min helt klare favourit og får altid en god service.. (Rabøl tror jeg nok den hedder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.