Sko til de små, hvilke er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.179 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

N&J

Ja, jeg spørger fordi jeg startede med bundgaard (som jeg var rigtige tilfredse med) og herefter prøvede jeg så dem der hedder superfit.  men de sidder ikke særlig godt, og mistænker at det handler om at min datter har lidt brede fødder, nogen der har nogle forslag til mærker til de lidt bredfodet børn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Thildesmor

bundgaard er fantastiske til små brede fødder, angulus er gode til børn som er bredest ude ved tæerne, skofus kan absolut også anbefales nogle af deres modeller er også til bredde fødder.. husk at se efter om de passer over vristen også, velco er en fantastisk opfindelse, og velco sandaler og sko kan best justeres.

Og superfit og ecco har ca samme liste, altså oftest til børn med lidt smalle fødder :0)

Håber det gav lidt mening

Kram Anette fra skoringen

Anmeld

1. juni 2010

saxa

N&J skriver:

Ja, jeg spørger fordi jeg startede med bundgaard (som jeg var rigtige tilfredse med) og herefter prøvede jeg så dem der hedder superfit.  men de sidder ikke særlig godt, og mistænker at det handler om at min datter har lidt brede fødder, nogen der har nogle forslag til mærker til de lidt bredfodet børn???

Min datter har også rimelig brede fødder - og der er Ecco altså de bedste til hende.. Og Geox er også gode.. Det er de eneste sko hun har haft, har dog købt nogle Puma sko til hende (Hvilket virker som noget "billigt" skrammel - da de allerede er ved at være færdige) Ecco holder jo super godt og er kvalitet - ihvertfald i forhold til Pumaerne..

Anmeld

1. juni 2010

Svei

Jeg sværger til Angulus...og de er gode til dem med brede fødder. og så er de super lækre og god pædagog stil...

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Yrsa skriver:

Jeg sværger til Angulus...og de er gode til dem med brede fødder. og så er de super lækre og god pædagog stil...

Hehe

Anmeld

1. juni 2010

Maria.

Jeg har en søn med lidt brede og "flade" fødder og ham køber vi bundgaard og Angulus til!  

Anmeld

1. juni 2010

<3

Naturino eller testvinder i tjek test (politiken.dk)

Anmeld

1. juni 2010

frk Jensen

Ecco sandaler, nike kondier og celavi gummistøvler har vi i gangen lige nu

Anmeld

1. juni 2010

N&J

Anette-Johansen skriver:

bundgaard er fantastiske til små brede fødder, angulus er gode til børn som er bredest ude ved tæerne, skofus kan absolut også anbefales nogle af deres modeller er også til bredde fødder.. husk at se efter om de passer over vristen også, velco er en fantastisk opfindelse, og velco sandaler og sko kan best justeres.

Og superfit og ecco har ca samme liste, altså oftest til børn med lidt smalle fødder :0)

Håber det gav lidt mening

Kram Anette fra skoringen

Tak for rådene.. de kunne helt sikker bruges mere brugbart end det jeg har fået i skobutikken.. 

Anmeld

1. juni 2010

N&J

saxi skriver:

Min datter har også rimelig brede fødder - og der er Ecco altså de bedste til hende.. Og Geox er også gode.. Det er de eneste sko hun har haft, har dog købt nogle Puma sko til hende (Hvilket virker som noget "billigt" skrammel - da de allerede er ved at være færdige) Ecco holder jo super godt og er kvalitet - ihvertfald i forhold til Pumaerne..

Jeg må simpelthen samle alle mærkerne og tage på udkig efter de helt rigtige sko.. ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.