Øv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Soap

Det gør mig usigeligt ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

benthe :-)

AnneH skriver:

Ja det er en rigtig øv dag i dag.

Var på skejby til scanning og desværre var der ingen hjertelyd, så er total ødelagt. Der var også tegn på at jeg vil få en sa i løbet af ugen  så har fået noget smerte stillende med hjem også håber de at kroppen fjerne det selv.

Det havde ellers den helt rigtig størrelse, så det er kun lige gået til en af de her dage.

et til dig

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øv er vidst det helt rigtige ord Knus herfra!!

Anmeld

2. juni 2010

MM1987

Åh nej...

Selvom det er rigtig hårdt er man nødt til at huske på at kroppen ikke giver slip på noget der er sundt...

Men derfor er det rigtig hårdt, for i har jo været lykkelige for de 2 streger, og så bliver i bare sat på en rutchebane der kun kører ned af.

Men du kan jo blive gravid (sådan tænker jeg i hvert fald) så jeg er sikker på der er en sund graviditet lige om hjørnet.

Anmeld

2. juni 2010

AnneH

Mia Maia skriver:

Åh nej...

Selvom det er rigtig hårdt er man nødt til at huske på at kroppen ikke giver slip på noget der er sundt...

Men derfor er det rigtig hårdt, for i har jo været lykkelige for de 2 streger, og så bliver i bare sat på en rutchebane der kun kører ned af.

Men du kan jo blive gravid (sådan tænker jeg i hvert fald) så jeg er sikker på der er en sund graviditet lige om hjørnet.

Vi ser også sådan på det, der har været noget i vejen med dette foster og derfor er det gået i stå.

De sagde også på skejby at jeg jo havde taget godt imod ægget og mine værdier havde været rigtig gode til at starte med, så de mener heller ikke at der bliver nogen problemer med at gøre mig gravid igen.

Men det var sgu hårdt at ligge der på briksen og kunne se det lille foster også kun for at få at vide at det ikke var i live.

Men jeg har det heldigvis lidt bedre i dag, men det er hårdt at gå at vente på at jeg selv udstøder det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.