Øv!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

AnneH

Ja det er en rigtig øv dag i dag.

Var på skejby til scanning og desværre var der ingen hjertelyd, så er total ødelagt. Der var også tegn på at jeg vil få en sa i løbet af ugen  så har fået noget smerte stillende med hjem også håber de at kroppen fjerne det selv.

Det havde ellers den helt rigtig størrelse, så det er kun lige gået til en af de her dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

twinboys

Øv altså bliver helt tom for ord... Men sender dig varme tanker og knus

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Pu ha vil slet ikke sige noget.. men sender dig i stedet en masse

Anmeld

1. juni 2010

Mette.

AnneH skriver:

Var på skejby til scanning og desværre var der ingen hjertelyd, så er total ødelagt. Der var også tegn på at jeg vil få en sa i løbet af ugen  så har fået noget smerte stillende med hjem også håber de at kroppen fjerne det selv.

Det havde ellers den helt rigtig størrelse, så det er kun lige gået til en af de her dage.

Det gør mig ondt at høre Jeg har selv været der og det er bare den værste besked man kan få..

Der er ikke andet for end prøve igen, når i er ovenpå igen. Der er heldigvis stor chance for det går godt næste gang

Kæmpe knus til dig, fra Mette - som lige har fået en lille datter og selv ikke troede på det nogensinde ville lykkedes efter en SA.

Anmeld

1. juni 2010

Mettemus

AnneH skriver:

Ja ØV!!! Det gør mig virkelig ondt. Og det er helt 100% sikker at det ikke bare er for tidligt?

Sender dig en hel masse kram og håber at i snart får mod på at prøve igen.

Anmeld

1. juni 2010

Riksen

Det gør mig ondt at høre! Det er ikke til at bære og er bare helt igennem uretfærdigt. Jeg håber at I kommer igennem denne svære tid så godt som muligt.

Jeg sender jeg varme tanker

Anmeld

1. juni 2010

Heidi85

Det gør mig ondt at høre. sender dig en masse tanker og

Anmeld

1. juni 2010

AnneH

Mettemus skriver:

Ja ØV!!! Det gør mig virkelig ondt. Og det er helt 100% sikker at det ikke bare er for tidligt?

Sender dig en hel masse kram og håber at i snart får mod på at prøve igen.

de siger at der skal være hjertslag nu og de scannede mig på flere forskellige og havde en xtra læge inde og tjekke også.

Desuden var der også tegn på blødning i livmoderen, som de mente var fordi at min krop er ved at udstøde det. Så desværre så skulle det være god nok.

tak for alle jeres tanker og de varmer.

Anmeld

1. juni 2010

Mettemus

AnneH skriver:

de siger at der skal være hjertslag nu og de scannede mig på flere forskellige og havde en xtra læge inde og tjekke også.

Desuden var der også tegn på blødning i livmoderen, som de mente var fordi at min krop er ved at udstøde det. Så desværre så skulle det være god nok.

tak for alle jeres tanker og de varmer.

Og "desværre" er de rigtig dygtige på Skejby (har selv haft kontakt til Y6 (som jeg gætter på du også er tilknyttet?) af tre omgange og har hver gang følt mig godt passet på og behandlet), så chancen for at de tager fejl er nok ikke så stor. Men hvor er det bare uretfærdigt! Sender kram og tanker selvom jeg godt ved at det er en ringe trøst lige nu.

Anmeld

1. juni 2010

Enayia

Hvor gør det mig ondt at høre! At miste er hårdt uanset hvor langt henne man er! Der findes ingen trøst! Føler med jer!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.