skal bruge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Louise mortil4

Er der nogen der ved hvor man kan få en klapvogn til trillinger, sådn en hvor der kan være en lift eller en autostol i og som tvillingerne stadig kan bruge. Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan nogle??

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Nadi

Ja jeg ville sige babysam, ellers må du vel prøve at google den. Eller også så kan det være det er sådan noget industri noget du skal have gang i, det kan jo være en dp har et godt råd??

Ja det var lige hvad min hjerne kunne byde på, håber du finder det du skal bruge :D

-Nadia

Anmeld

17. juni 2008

Grynt

umildbart ville jeg da anbefale dig at snakke med foreninger for tvillinge, trillinge mm Måske de har nogle ideer om hvor du kan købe sådan en vogn :)

Anmeld

17. juni 2008

Plysbjørnen

mlbrydegaard skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan få en klapvogn til trillinger, sådn en hvor der kan være en lift eller en autostol i og som tvillingerne stadig kan bruge. Er der nogen der ved hvor man kan finde sådan nogle??

Knus Louise

Øh godt spørgsmål, men mon ikke at hvis du snakker med enten BabySam eller ØnskeBørn/KæreBørn at så kan de hjælpe dig ved enten at bestille sådan en tingest til dig, eller fortælle hvem du skal have fat i...

Ved nemlig de findes, en model hvor der er 3 på en lang række (fremad) og en model der ligner en Tvilling med en ekstra foran...

Men har ingen idé om hvor henne man køber sådan et djævelskab...

Betina1978

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

mlbrydegaard skriver:

Knus Louise

Nu håber jeg sandelig for dig, at det er fordi, du vil have tvillingerne i også og ikke fordi, du har fundet ud af, at du venter trillinger 8(

Ellers ved jeg ingenting, men god jagt på klapvognsmarkedet 8D

Kh Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Louise mortil4

jo det er fordi jeg satser på der kun er 1 der inde så tvillingerne også kan bruge den, det er da nemmere end at skulle ha barnevogn og tvillinge klapvogn med, rigtig smart. Jeg fandt en side hvor de havde en model trillinge vogn som vi kunne bruge, men den koster altså 10000, det var godt nok mange penge.

Knus Louise

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

jo det er fordi jeg satser på der kun er 1 der inde så tvillingerne også kan bruge den, det er da nemmere end at skulle ha barnevogn og tvillinge klapvogn med, rigtig smart. Jeg fandt en side hvor de havde en model trillinge vogn som vi kunne bruge, men den koster altså 10000, det var godt nok mange penge.

Knus Louise

Ja, det er da en rigtig god idé! Hvad med at søge den vogn, du har fundet i Tyskland eller Sverige? Der skal den nok være billigere.

Knus fra Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Knus Louise

Ja, det er da en rigtig god idé! Hvad med at søge den vogn, du har fundet i Tyskland eller Sverige? Der skal den nok være billigere.

Knus fra Birgitte

Det var da en glimragende ide 8D(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.